| کد مطلب: ۱۱۲۹۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد

تسویه حساب صالح حردانی با رامین رضاییان!

صالح حردانی به خبرها درباره حضور رامین رضاییان به جای او واکنش نشان داد

تسویه حساب صالح حردانی با رامین رضاییان!

به گزارش آرمان ملی آنلاین،  صالح حردانی می‌گوید از مدیران پرسپولیس متشکر است که بیشتر از استقلال برای او احترام قائل شدند.

از همان روزی که زمزمه حضور رامین رضاییان در استقلال شنیده شد کاملاً طبیعی بود که کار برای صالح حردانی مدافع راست آبی‌ها سخت شود. 

به هرحال نه رضاییان برای نیمکت نشینی آمده نه حردانی تحمل این مهم را دارد، پس جدایی حردانی خیلی هم دور از انتظار نبود. اما او ادعا دارد که گزینه اولش استقلال بوده و آنها او را نخواستند: « فکر می‌کنم آن جلسه‌ای هم که با من برگزار شد فقط برای این بود که بگویند یک مذاکره با هم کردیم وگرنه باز هم می‌گویم اولویتشان اصلاً من نبودم. نمی‌دانم چرا این بحث مطرح شد که من با استقلال به مشکل مالی خوردم. دوستانی که این صحبت‌ها را مطرح کردند بهتر است به وجدانشان رجوع کنند. جا دارد از مسئولان باشگاه پرسپولیس تشکر کنم که نهایت احترام را گذاشتند و خیلی بیشتر از باشگاه خودم پیگیرم بودند.»

حردانی با اشاره به یامگا مدعی است که هیچ نگرانی بابت حضور رضاییان در استقلال نداشته است: «برای رامین رضاییان در استقلال آرزوی موفقیت دارم ولی این حرف کسانی است که می‌خواهند کوتاهی کارشان را پاک کنند. من در استقلال با کوین یامگا رقابت کردم و در کنار او حضور داشتم، کیفیت بازی یامگا را کل فوتبال ایران تأیید می‌کنند، آیا من از رقابت با یامگا ترسیدم؟ زدن این حرف‌ها نوعی فرار است.»

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار