| کد مطلب: ۱۱۲۹۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد

پیغام و پسغام بیرانوند به استقلال هواداران پرسپولیس را شوکه کرده!

بیرانوند برای استقلالی‌ها پیغام فرستاده و همه شرایط را قبول کرده بود.

 پیغام  و پسغام بیرانوند به استقلال هواداران پرسپولیس را شوکه کرده!

به گزارش آرمان ملی آنلاین،  نقل و انتقالات تابستانی لیگ بیست و چهارم هر روز گرمتر از گذشته می شود و در این بین همان طور که شارها اشاره شده، این بازار در بین سرخابی های پایتخت یعنی استقلال و پرسپولیس جذابیتی دو چندان دارد. پرسپولیس که شرایط خوبی ندارد و هر روز رضا درویش و دیگر مدیران این تیم زیر شدیدترین فشارهای هواداران هستند و بعد از اینکه گزینه های مدنظر آنها توسط تیم های دیگر از جمله سپاهان جذب شد و یا سر از تیم های دیگر در آورند، بالاخره با آمدن احمدزاده و علیپور، کمی از این فشارها کاستند. با این حال رویکرد این مطلب ما ماجرای نقل و انتقالات پرسپولیس نیست اما در مورد یک بازیکن پرسپولیس است که از این تیم جدا شد و مدت‌ها خبرها در مورد او و اقدامی که انجام داد سرزبان هاست و این فرد شخصی نیست جز علی بیرو!

 بیرانوند همان طور که می دانید مثل لیگ گذشته باز اقدام به فسخ قرارداد با پرسپولیس کرد و از همان موقع موضوع رفتنش به تراکتور و شکایت پرسپولیس به طور جدی پررنگ شد و همچنان ادامه دارد. ماجرایی که تا پیش از رسمی شدن حضور این دروازه‌بان در تبریز و تیم تراکتور، خبر می‌رسید که این دروازه بان پشیمان شده و با ابراز ندامت خواهان بازگشت است، تا در نهایت این اتفاق نیفتاد و از این به بعد تنها موضوع شکایت پرسپولیس از بیرانوند و باشگاه تراکتور و تعیین تکلیف کمیته تعیین وضعیت تنها ماجرا بین گلر فصل قرمزهای پایتخت و باشگاه سابقش باشد.

رونمایی تبریزی ها چرا طول کشید؟

در این بین رونمایی باشگاه تراکتور از علیرضا بیرانوند خیلی طول کشید و این در حالی بود که همه از قطعی بودن این انتقال حرف به میان می‌آوردند. این تاخیر هم همان ماجرای شکایت پرسپولیس بود که تبریزی‌ها را دچار تردید کرد و حالا اینکه چرا تراکتور با قطعیت و بدون نگرانی‌ از بیرو رونمایی کرد محل سوال و حمله شدید هواداران پرسپولیس به رضا درویش شده است که تن به الحاقیه‌ای داد که موجب جدایی این دروازه‌بان شد. با این در همان دوران شک باشگاه تراکتور و عقب نشینی موقت آن موقع مدیران این تیم، بیرانوند هم گویا نگران به دنبال ایجاد روزنه‌ای جدید به غیر از ابراز ندامت و برگشتن به پرسپولیس را دنبال می‌کرد که مذاکره با دیگر تیم‌های مطرح لیگ از جمله سپاهان و استقلال بود تا با منتفی شدت رفتن به تبریز و به بن بست خوردن بازگشتش به پرسپولیس، از اینجا رانده و از آنجا مانده نشود.

سپاهان زود خودش را کنار کشید

بعد از اینکه پرسپولیس رسما مشخص کرد به هیچ عنوان خواهان بازگشت بیرانوند نیست و خودش را محق دریافت غرامت ۲۰ میلیاردی از بیرو می داند و همان طور که گفته شد تراکتور هم تقریبا آن موقع برای این دروازه‌بان نامش از این معادلات خارج شده بود، به یکباره اسم سپاهان بر سرزبان ها آمد. سپاهانی که با مورایس و جذب بازیکنان جدید و اسم و رسم دار و تور انداختن برای همه آنهایی که پرسپولیس به این بازیکنان نیاز داشت، نشان داد به دنبال یک اتفاق بزرگ در لیگ بیست و چهارم است. با این همه سپاهان خیلی زود راهش را از بیرانوند و ماجرای رفتنش به اصفهان جدا کرد و با تمدید قرارداد نیما میرزازاد در کنار پیام نیازمند رسما نشان داد هیچ علاقه ای به جذب علیرضا ندارد و هیچ حسابی روی آوردن این بازیکن به جمع زنده‌ای نصف جهان باز نکرده است.

ماجرای لو رفتن استقلالی شدن رامین و خواهش بیرو از آبی ها

بعد خداحافظی رامین رضاییان از سپاهان در پایان لیگ گذشته و پس از قهرمانی این تیم در جام حذفی، گفته شد این بازیکن راهی لیگ امارات خواهد شد. با این حال با پررنگ شدن جدایی ترابی و دانیال اسماعیلی فرد و رفتن آنها به تراکتور، ماجرای جذب رضاییان توسط پرسپولیس جدی تر از گذشته دنبال شد اما با همه کش و قوس ها به یکباره کار رامین با استقلال تمام شده و او شاگرد نکونام شد. خبری که آن را علیرضا بیرانوند اعلام کرد و در آن مقطع به یکباره یک ماجرای قدیمی را دوباره برای هواداران پرسپولیس و اهالی فوتبال بازخوانی کرد. مذاکره بیرانوند با استقلال!

حتما یادتان هست که علیرضا بیرانوند بعد از فسخ دفعه قبل خودش با پرسپولیس به باشگاه استقلال رفت و مذاکراتی را با این تیم انجام داد اما در نهایت کارش را با قرمزپوشان ادامه داد و بن بست قرمز قطعی پرسپولیس و اعلام این خبر از سوی بیرانوند گویا نشان دهنده مذاکره دوباره این بازیکن با آبی های پایتخت بود.تا پیش از رونمایی رسمی تراکتور از بیرانوند در آن دوران شک و تردید تبریزی‌ها در این خصوص شنیده شد بیرو یعد جواب منفی سپاهان و پرسپولیس به استقلالی ها پیغام داده و خواهان مذاکره با آنها شده است.

این خواسته بیرانوند وقتی به باشگاه استقلال منتقل شد، آنها دیگر نمی‌خواستند مثل لیگ گذشته و مثل زمان حجت کریمی، مدیرعامل سابق آبی‌های پایتخت دست و پای خودشان را گم کنند. به همین خاطر آنها یک واکنش جالب به درخواست بیرانوند تا نشان دهند این‌بار نمی خواهند وارد بازی احتمالی این دروازه‌بان شوند‌. به همین خاطر و در روزهایی که بحث جدایی سیدحسین حسینی و رفتن او از استقلال یا حل مشکل و ادامه کارش با آبی‌های پایتخت زیاد به گوش می‌رسید، یک پاسخ جالب از استقلال به دست بیرانوند رسید که آنها با این گلر مذاکره مستقیم نخواهند داشت و اگر خواهان آمدن به این تیم است با شرایطی خاص این امر محقق می‌شود. در آن زمان استقلال به بیرانوند اعلام کرد که در وهله اول منتظر جواب کاپیتان خود بوده و اگر سیدحسین حسینی نیامد آن وقت به دروازه بان فصل گذشته پرسپولیس فکر خواهد کرد و اگر قرار به این اتفاق و نیاز به جذب این دروازه بان باشد بدون هیچ مذاکره‌ای یک قرارداد برای او فرستاده خواهد شد تا بعد از امضای این قرارداد و رسمی شدن کار به طور رسمی مذاکره و نهایی شدن این انتقال اعلام شود و اجازه سوء استفاده احتمالی بیرو از نام استقلال ،مثل فصل گذشته گرفته شود. بیرانوند که در آن مقطع کارش برای رفتن به یک تیم اسم و رسم دار به خواهش رسیده بود و این بار به جای التماس از او برای آمدن، کارش به گردن کج کردن رسیده بود، گویا به شکل تلویحی با این خواسته موافقت کرده بود. حتی شنیده شد او با سقف پرداختی ۳۰ میلیاردی استقلال مثل همان مبلغی که روزبه چشمی توافق کرده بود، موافقت کرده بود و تنها خواهان این بود که این انتقال انجام بگیرد و با جدایی از پرسپولیس و منع برای بازگشت او به تیمی برود که اعتبارش حفظ شود. به هرحال هرچند بیرانوند در نهایت به تراکتور رفت اما تا رسمی شدن این انتقال او شرایط بدی را تجربه کرد و نکته جالب حرکت استقلال بود که براساس این شنیده‌ها اجازه بازارگرمی را مثل فصل گذشته به این بازیکن نداد و به قولی از یک سوراخ دوبار گزیده نشد تا حالا همه چشم انتظار حکم نهایی دعوا بین پرسپولیس با تراکتور و بیرانوند باشند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار