| کد مطلب: ۱۱۲۹۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد

بایدن روی دور لج بازی با ترامپ!

منابع نزدیک به بایدن بر این باورند که خصومت او با اوباما و دموکرات‌های کنگره، عزم او را برای باقی‌ماندن در رقابت‌های انتخاباتی تقویت می‌کند.

بایدن روی دور لج بازی با ترامپ!

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، رسانه آمریکایی در مقاله‌ای گزارش داد «جو بایدن» از تلاش‌های «باراک اوباما» برای جلوگیری از نامزدی خود در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا کینه به دل گرفته و از آن زمان اوباما دیگر نفود خود را بر تصمیم‌گیری‌های اساسی بایدن از دست داده است.

به گزارش آکسیوس، چندین منبع نزدیک به بایدن بر این باورند که خصومت او با «باراک اوباما» رئیس‌جمهور سابق آمریکا و دموکرات‌های کنگره ایالات متحده که اکنون او را مورد انتقاد قرار می‌دهند، عزم او را برای باقی‌ماندن در رقابت‌های انتخاباتی تقویت می‌کند.

به گفته مشاوران فعلی و سابق بایدن، احساس پشیمانی و خشم دیرینه بایدن از اینکه در سال ۲۰۱۶ او را از نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا منصرف کردند، امروز به انگیزه‌ای بدل شده که عزم او را برای ماندن در رقابت‌های انتخابات ۲۰۲۴ راسخ‌تر می‌کند.

بسیاری از مشاوران اوباما در سال ۲۰۱۶ بایدن را تحت‌فشار قرار دادند که در انتخابات ریاست‌جمهوری نامزد نشود تا «هیلاری کلینتون» به‌عنوان نامزد دموکرات‌ها با ترامپ رقابت کند. خشمی که بایدن از آن زمان تا امروز از اوباما به دل گرفته، نفوذ رئیس‌جمهور سابق آمریکا را در تصمیم‌گیری‌های بایدن ۸۱ ساله از بین برده است.

بایدن و ترامپ در روز ۲۷ ژوئن در نخستین مناظره انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ را شرکت کردند. بایدن در این مناظره ۹۰ دقیقه‌ای بارها با طرح جملات نامفهوم و نیمه‌تمام و سکوت‌های عجیب، گاف‌های فراوانی داد و سردرگم ظاهر شد. این نمایش ضعیف بایدن در کنار گاف‌های مکرر او در انظار عمومی، زنگ خطر را برای بسیاری از تحلیل‌گران و چهره‌های سیاسی دموکرات به صدا در آورده و بسیاری از آنها خواستار انصراف بایدن از رقابت‌ها شده‌اند.

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار