| کد مطلب: ۱۱۲۹۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد

گزارش اقتصادی خرداد ماه شاپرک مشخص کرد؛

جایگاه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بین پرتراکنش‌ ترین بانک‌های کشور تثبیت شد

بنابر سومین گزارش ماهانه شاپرک در سال جاری، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با کسب ۶.۷۷ درصد تعداد تراکنش‌های پذیرندگی در خرداد ماه، در رتبه پنجم نظام بانکی کشور قرار گرفت.

جایگاه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بین پرتراکنش‌ ترین بانک‌های کشور تثبیت شد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، بنابر سومین گزارش ماهانه شاپرک در سال جاری، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در  خرداد ماه سال جاری با کسب ۶.۷۷ درصد تعداد تراکنش‌های پذیرندگی، مجدداً در رده پنجم سیستم بانکی در این شاخص قرار گرفت. همچنین، سهم بزرگترین بانک قرض‌الحسنه کشور از کل مبلغ تراکنش‌های شبکه پرداخت ۴.۸۲ درصد است.

بانک با سهم ۷.۱۹ درصدی رتبه پنجم تعداد کارتخوان فروشگاهی را از آن خود کرده است. این بانک جزو ۳ بانک برتر کشور در زمینه تعداد و سهم از تراکنش‌های ابزار پذیرش موبایلی بوده است. علاوه‌ بر این موضوع، این بانک جزو بانک‌های برتر کشور در زمینه تعداد کارت‌های بانکی تراکنش‌دار در شبکه پرداخت بوده و سهم آن ۳.۷ درصد است.

۳.۵۱ درصد از میزان کل کارت اعتباری در ماه گذشته، به نخستین بانک قرض‌الحسنه کشور تعلق داشته و سهم بانک از میزان کل «کارت برداشت» و از کل «کارت هدیه و بن‌کارت»، به ترتیب ۳.۶۷ و ۴.۶۶ درصد بوده است.

همانند ماه گذشته، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یکی از بهترین بانک‌ها با بیشترین اختلاف مثبت در تعداد تراکنش‌های پذیرش‌ شده در این ماه را بوده است. از نظر شاخص اختلاف تعداد تراکنش‌های صادر شده پذیرش‌شده، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با بیش از ۱۱۵ میلیون تراکنش، رتبه سوم در نظام بانکی کشور را کسب کرد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار