| کد مطلب: ۱۱۲۹۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد

عضو هیأت مدیره بانک:

یکی از وظایف کنونی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تأمین مالی برای کسب‌وکارهای خرد است

عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از برنامه این بانک برای تأمین مالی خرد و افزایش توانمندی اصناف و کسب‌وکارهای خرد خبر داد.

یکی از وظایف کنونی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تأمین مالی برای کسب‌وکارهای خرد است

آرمان ملی آنلاین - به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، «مصطفی ازگلی» عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سفر به اردبیل، با آیت‌الله «سید حسن عاملی» امام جمعه اردبیل دیدار و گفت‌گو کرد.

آیت‌الله «سید حسن عاملی» در این دیدار از تعامل و توفیق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مردم تجلیل کرد.

امام جمعه اردبیل با اشاره به عملکرد مثبت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مردم، گفت: تعامل و توفیق این بانک در این زمینه ستودنی است و نشان‌دهنده تعهد این بانک به نقش‌آفرینی خود در قبال جامعه است.

ازگلی نیز در این دیدار با اشاره به افزایش تعداد مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، گفت: این بانک در حال حاضر بیش از ۱۷ میلیون مشتری دارد و در سال گذشته موفق به پرداخت بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه شده است.

عضو هیأت مدیره بانک فرض‌الحسنه مهر ایران همچنین به عملکرد مثبت این بانک در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: با تلاش و تعهد همکارانمان در این استان، توانسته‌ایم ۱۰ درصد از منابع بانکی را جذب کنیم و در رتبه پنجم بانک‌های عضو شورای هماهنگی استان قرار بگیریم.

در ادامه این سفر، ازگلی در همایش کارکنان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان اردبیل با اشاره به اینکه تاکنون مصارف این بانک در راستای حمایت از مصرف کنندگان بوده است، اظهار داشت: هدف بانک ورود به به حوزه تأمین مالی کسب‌وکارهای خرد و آسان‌سازی دسترسی آن‌ها به منابع مالی است.

وی با بیان اینکه وظیفه کنونی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تأمین مالی خرد برای کسب‌وکارهای خرد است، افزود: در همه جای دنیا بانک‌ها برای مشتریان دهک‌های بالا مدیریت مالی می‌کنند؛ اما هدف اصلی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تأمین مالی دهک‌های پایین جامعه است.

عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اضافه کرد: این حوزه یک حوزه بکر است و ما قصد داریم سقف وام‌های خرد قرض‌الحسنه برای این کسب و کارها را تا سقف تسهیلات اشخاص حقوقی افزایش دهیم.

ازگلی از شکسته شدن رکورد تعداد تراکنش‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در یک روز به ۵۲ میلیون تراکنش خبر داد و گفت: در حال حاضر چهارمین بانک کشور از لحاظ تعداد تراکنش روزانه هستیم.

وی افزود: روند رشد و پیشرفت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بسیار سریع است به همین باید هم خدمات دیجیتال و هم خدمات حضوری. در شعب را  تقویت کنیم.

ازگلی همچنین از راه‌اندازی مرکز داده‌ جدید در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای افزایش رضایت مشتریان خبر داد.

«احسان غلامی» رئیس اداره کل بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز با اشاره به تدبیر بانک در خصوص تأمین اعتبار ۲۰۰ میلیون تومانی برای خریداران خودروهای وارداتی، گفت: تاکنون بیش از ۵۰۰۰ فقره حساب وکالتی برای این منظور افتتاح شده است که از خروج ۵ میلیارد تومان سپرده از منابع بانک جلوگیری می‌کند و دغدغه شعب سراسر کشور در این زمینه را مرتفع می‌سازد.

غلامی در ادامه از انتخاب استان اردبیل به عنوان یکی از استان‌های پایلوت برای اجرای طرح کدینگ اصناف و کسب و کارهای خرد در سطح کشور خبر داد و اظهار داشت: امیدواریم با همکاری و توانمندی همکاران در این استان، شاهد پیشرفت چشمگیر در اجرای این طرح مهم باشیم.

همچنین «امیر فرجی‌آذر» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان اردبیل در گزارشی به تشریح روند بازاریابی اصناف و اتحادیه‌ها در این استان پرداخت و از آغاز همکاری‌های مثبت با اتحادیه‌های مختلف از جمله کامیون‌داران، لاستیک‌فروشان، نانوایان، تعاونی‌های کشاورزی و دامداری، انجمن جایگاه‌داران سوخت کشور و شرکت‌های گردشگری استان خبر داد.

مصطفی ازگلی، عضو هیئت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران، پیش از آغاز همایش کارکنان استان اردبیل، از مجموعه آرتا جوجه سبلان بازدید کرد. این مجموعه ۱۲ درصد از تولید جوجه یکروزه و مرغ گوشتی کشور را در اختیار دارد و بیش از ۱۰۰۰ نفر پرسنل در آن مشغول به کار هستند.

در جریان این بازدید، مجموعه آرتا جوجه سبلان به جمع مشتریان طرح مهریار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیوست.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار