| کد مطلب: ۱۱۱۶۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد

حضور شرکت نفت ستاره خلیج فارس در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس با ارائه آخرین دستاوردها و رویکرد شناسایی شرکت های توانمند داخلی و خارجی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی حضور یافته است.

حضور شرکت نفت ستاره خلیج فارس در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس، بسط و توسعه همکاری صنایع بالادستی با شرکت‌های دانش‌بنیان یک رسالت اساسی به شمار می‌رود که نیازمند نگاهی ویژه است و بهره‌گیری از دانش و نوآوری مجموعه‌های علمی که عمدتاً از جوانان کوشا و مستعد کشور تشکیل‌شده‌اند، می‌تواند اعتلای هرچه بیشتر صنایع و خودکفایی کشور در زمینه‌های مختلف را رقم بزند.

در این راستا شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس با ارائه آخرین دستاوردها و رویکرد شناسایی شرکت های توانمند داخلی و خارجی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی حضور یافته است.

در روز آغازین این نمایشگاه علاوه بر استقبال قابل تقدیر بازدیدکنندگان داخلی و خارجی، جلیل سالاری معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران و عبدالحسین بیات، رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت از جمله بازدیدکنندگان از غرفه شرکت نفت ستاره خلیج فارس و دستاوردهای متخصصان جوان کشور در بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان بودند.

در پایان از تمامی افراد و شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی دعوت می‌شود در طی زمان برگزاری نمایشگاه تا تاریخ 22 اردیبهشت ماه 1403، با مراجعه به غرفه شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در سالن 41 نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران علاوه بر بازدید از توانمندی های تلاشگران عرصه پالایش کشور در این پالایشگاه به اعلام توانمندی‌های خود برای توسعه همکاری با این مجموعه عظیم نفتی کشور بپردازند.

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار