| کد مطلب: ۱۱۱۸۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد

ترکیب احتمالی استقلال مقابل نساجی

در هفته 28 لیگ برتر، استقلال برای حفظ صدرنشینی و نساجی برای فرار از منطقه سقوط در دیداری حساس در قائم شهر به مصاف هم خواهند رفت.

 ترکیب احتمالی استقلال مقابل نساجی

به گزارش آرمان ملی آنلاین، جواد نکونام در هفته‌های اخیر با مصدومیت و محرومیت تعداد زیادی از بازیکنانش مواجه بود. مخصوصا در دیدار برابر فولاد خوزستان محرومیت و مصدومیت روزبه چشمی، صالح حردانی، آرمین سهرابیان و محمدحسین مرادمند دست نکونام را در خط دفاع به شدت بسته بود. اما بازگشت مصدومیان و محرومان بهترین خبر برای نکونام است که در قائم‌شهر با دست بازتری به مصاف نساجی برود. هرچند که کوین یامگا و مهدی مهدی‌پور کماکان مصدومیان استقلال هستند که این فصل را به طور کامل از دست داده‌اند.

با این شرایط ترکیب احتمالی استقلال در دیدار با نساجی احتمال به این صورت است:

کاپیتان حسین حسینی

حسین حسینی درون دروازه استقلال خواهد بود. حسینی در این فصل به جز یک دیداری که بدلیل حواشی مربوط به جیمی جامپ زن محروم بود، در همه دیدارها به زمین رفته بود و قطعا روز سه‌شنبه باز هم درون دروازه استقلال خواهد بود.

رافائل سیلوا

مدافع برزیلی استقلال که در دیدار برابر فولاد پس از رفع مصدومیت دوباره به ترکیب استقلال بازگشسته بود، احتمالا باز هم در مرکز خط دفاعی سه نفره استقلال قرار خواهد گرفت. جز اینکه نکونام باز هم تصمیم دیگری بگیرد و چشمی را در خط دفاع نگه دارد.

آرمین سهرابیان

سهرابیان مدافع مورد علاقه نکونام است که در هفته‌های اخیر به دلیل مصدومیت چند بازی را از دست داده بود. اما سهرابیان با رفع مصدومیت در دسترس نکونام خواهد بود و احتمالا به عنوان یکی از مدافعین کناری استقلال بازی کند.

محمدحسین مرادمند

مرادمند هم دیدار برابر فولاد را به دلیل مصدومیت از دست داده بود و اکنون آماده بازی است. با توجه به اینکه چشمی توانایی بازی در دفاع کناری را ندارد، احتمالا مرادمند سومین دفاع استقلال خط دفاع سه نفره استقلال خواهد بود.

ابوالفضل جلالی

جلالی بهترین پاسور لیگ باز هم در سمت چپ استقلال خواهد بود. جلالی در هفته‌های اخیر در بهترین فرم خودش است و در صورتی که اتفاق خاصی در یکی دو روز آینده نیفتد، باز هم در ترکیب ثابت استقلال خواهد بود.

صالح حردانی

محرومیت حردانی در دیدار قبلی به شدت نکونام را به دردسر انداخت. حردانی که توانایی بازی در خط دفاع سه نفره، فول بک، هافبک راست و حتی وینگر را دارد در دیدار برابر فولاد ۴ کارته بود و میلاد فخرالدینی و ساسان تورانیان نتوانستند به خوبی جای خالی او را پر کنند.

روزبه چشمی

روزبه چشمی فرمانده استقلال در میانه زمین و از مهمترین مهره‌های نکونام است. بازگشت سیلوا احتمالا باعث خواهد شد چشمی یک خط به جلو بیاید و رهبری استقلال را در میانه میدان بر عهده داشته باشد.

آرش رضاوند

آرش رضاوند هافبک مورد علاقه نکونام است و یکی از مهره‌های ثابت استقلال در این فصل بوده است. رضاوند با توجه به بازگشت چشمی و سیلوا احتمالا این‌بار یک خط جلوتر و نزدیک‌تر به دروازه حریف بازی خواهد کرد.

زبیر نیک نفس

حضور نیک نفس بزرگترین علامت سوال نکونام خواهد بود. نیک‌نفس در دیدار برابر فولاد از بهترین‌های استقلال بود اما بازگشت محرومان و مصدومان بار دیگر جای او را در ترکیب استقلال به خطر انداخته است. اگر نکونام نخواهد از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کند احتمالا نیک‌نفس در ترکیب استقلال خواهد بود، در غیر این صورت شاید مهرداد محمدی جایگزین او شود و رضاوند کمی عقب‌تر و نزدیک‌تر به چشمی بازی کند.

جلال الدین ماشاریپوف

ستاره ازبک از زمانی که به استقلال آمد یکی از مهره‌های ثابت استقلال بوده و عملکرد درخشانی داشته است. در دیدار سه‌شنبه ماشاریپوف باز هم در ترکیب استقلال خواهد بود و احتمالا نزدیک‌تر به بلانکو بازی خواهد کرد.

گوستاوو بلانکو

مهاجم آرژانتیتی با اینکه کم در استقلال گل زده، اما حضور بسیار تاثیرگذاری داشته و به نوعی بدون جانشین در خط حمله استقلال خواهد بود.

ترکیب احتمالی

حسین حسینی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، آرش رضاوند، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، زبیر نیک‌نفس، جلال‌الدین ماشاریپوف، گوستاوو بلانکو

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار