| کد مطلب: ۱۱۴۱۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد

تمرین فرشاد احمدزاده با گردنبند و حلقه ازدواج / عکس

یک سلسله بی توجهی از سوی مربیان، سرپرست و عکاس پرسپولیس باعث شد تا بازیکن باتجربه پرسپولیس با گردنبد و حلقه ازدواج در تمرین تیمش شرکت کرد

تمرین فرشاد احمدزاده با گردنبند و حلقه ازدواج / عکس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، تمرین پرسپولیس بعد از 4 روز تعطیلی درنهایت روز گذشته برگزار شد و سرخ پوشان در غیاب گاردیو و زیر نظر دستیاران او دور جدید تمرینات خود را برای رویارویی با السد قطر دنبال کردند.

در این میان یکی از سوژه‌های تمرینی دیروز سرخ پوشان به تصاویر منتشر شده از سوی عکاس باشگاه پرسپولیس مروبط می‌شد که روی خروجی رسانه رسمی باشگاه قرار گرفته بود. یکی از این تصاویر به فرشاد احمدزاده مربوط می‌شد که با گردنبند طلا و همین طور حلقه ازدواجش در تمرین حاضر شده و با هم تیمی‌هایش تمرین کرد. آن هم در شرایطی که ورود باریکن زیورآلات به تمرینات و مسابقات با توجه به خطراتی که می‌تواند برای سایر بازیکنان داشته باشد ممنوع است. اما این موضوع در شرایطی در تمرین پرسپولیس نادیده گرفته شد که کارلوس گاریدو در تمرین غایب بود و به نظر می‌رسد دستیاران او نیز سخت گیری‌های لازم را نداشته اند تا بازیکن باسابقه پرسپولیس با همین وسایل و زیورآلات شخصی پا به زمین تمرین بگذارد.

جالب این که افشین پیروانی به عنوان سرپرست تیم نیز که نقش زیادی در کنترل بازیکنان و مربیان دارد نیز در کمال تعجب به این موضوع توجهی نکرده تا همه چیز دست به دست هم داده و این تصویر عجیب توسط عکاس باشگاه شکار شده و روی خروجی رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس نیز قرار گیرد.

 

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار