| کد مطلب: ۱۱۳۴۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد

دو جای خالی در پرسپولیس

گمانه‌زنی‌ها درباره آینده نقل و انتقالات پرسپولیس همچنان داغ است و هواداران این تیم همچنان امیدوار به رونمایی جدید از سوی رضا درویش.

دو جای خالی در پرسپولیس

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، حتی جذب میلاد محمدی نیز نتوانسته عطش هواداران پرسپولیس برای جذب بازیکن بعدی این تیم را فروکش کند و آنها بی‌صبرانه منتظر اقدامات بعدی باشگاه برای تقویت هر چه بیشتر و حضوری موفق‌تر خصوصا در لیگ نخبگان هستند.

هواداران پرسپولیس با اشاره به حذف سپاهان پرمهره در پلی‌آف لیگ نخبگان مقابل حریف اماراتی، مدعی‌اند باشگاه نباید به سادگی و با خیالی آسوده نسبت به این رقابت‌ها توجه داشته باشند و نیازمند تقویت مناسبی خواهند بود. خصوصا اینکه آنها در پنجره تابستانی دو بازیکن ملی‌پوش خود را از دست داده‌اند (علیرضا بیرانوند و مهدی ترابی) و همچنین نفرات کارآمدی مثل علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن نیز از این تیم جدا شدند.

باشگاه پرسپولیس اما تا این لحظه اقدامات قابل توجهی در بحث نقل و انتقالات داشته و توانسته جای خالی نفرات جدا شده را با جذب بازیکنان قابل توجه تا حد زیادی پر کند. اما در برخی نقاط زمین که این تیم با مشکل مواجه است، هنوز بحث درباره جذب بازیکن جدید ادامه داد.

 

3btnztcy

در این بخش به بازیکنان جدا شده و نفرات جایگزین آنها خواهیم پرداخت:

دروازه‌بان:

علیرضا بیرانوند (ملی‌پوش – جدایی به مقصد تراکتور) و احمد گوهری (جدایی به مقصد استقلال خوزستان – فصل گذشته قرضی آلومینیوم اراک)

بازیکن جایگزین شده: الکسیس گوندوز (ملی‌پوش)

مدافعان:

دانیال اسماعیلی‌فر (دفاع راست - جدایی به مقصد تراکتور) وحدت حنانوف (مدافع راست- وینگر راست و مدافع میانی، جدایی به مقصد سپاهان)

بازیکن جایگزین شده: ایوب العملود

عبدالکریم حسن (مدافع چپ – جدایی به مقصد الوکره)، علی نعمتی (مدافع چپ – مدافع میانی، جدایی به مقصد فولاد خوزستان)

بازیکن جانشین شده: میلاد محمدی (مدافع – ملی‌پوش)، مرتضی پورعلی گنجی (مدافع میانی – پایان مصدومیت و تمدید قرارداد)

هافبک:

مهدی ترابی (ملی‌پوش - جدایی به مقصد تراکتور)

جایگزین: فرشاد احمدزاده، یاسین سلمانی (پایان مصدومیت و بازگشت دوباره)، میلاد سرلک (پایان سربازی و بازگشت)

مهاجم:

مهدی عبدی (ادامه حضور در تراکتور)

جایگزین: علی علیپور

• پرسپولیس نفراتی جوانی مثل عرفان شیروانی، عرفان ملاپور و یعقوب براجعه را هم جذب کرده است و ابوالفضل سلیمانی، علیرضا بابایی، عرفان نجاری، میلاد سورگی و محمدمهدی احمدی از این تیم جدا شده‌اند.

با این شرایط لیست پرسپولیس اکنون به این شکل است:

1. الکسیس گندوز

2. مرتضی پورعلی گنجی

3. گئورگی گولسیانی

4. محمدحسین کنعانی‌زادگان

5. فرشاد فرجی

6. ایوب العملود

7. وحید امیری

8. میلاد محمدی

9. مسعود ریگی

10. میلاد سرلک

11. سینا اسدبیگی

12. سروش رفیعی 

13. محمد خدابنده‌لو 

14. فرشاد احمدزاده

15.عیسی  آل‌کثیر

16. علی علیپور

17. سعید صادقی

18. امید عالیشاه

* اوستون اورونوف در لیست زیر 25 سال باشگاه قرار گرفته است.

 

* با این شرایط پرسپولیس دو سهمیه دیگر نیز برای پر شدن لیست بزرگسالان خود فرصت دارد.

* این در شرایطی خواهد بود که در فاصله باقی‌مانده تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات بازیکنی از این تیم به دلایل مختلف (نظر کادرفنی و تمایل شخصی) از لیست خارج نشود. (با توجه به ترافیک در برخی پست‌ها)

در دست اقدام: از قلی‌زاده تا مهاجم خارجی

پرسپولیس البته از مدتی پیش مذاکره با علی قلی‌زاده، وینگر ایرانی شاغل در لیگ لهستان و تیم لخ‌پوزنان را استارت زده بود که سرنوشت این انتقال نامشخص است.

از سوی دیگر گفته می‌شود گاریدو بیشتر روی جذب مهاجم متمرکز است و در صورتی که انتقال بازیکن مدنظر او نهایی شود لیست خود را نهایی خواهد کرد. سرمربی اسپانیایی پرسپولیس گزینه مدنظر خود را نیز به باشگاه اعلام کرده و در انتظار تصمیم نهایی آنها برای این موضوع است.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار