| کد مطلب: ۱۱۳۴۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد

واکنش بیرانوند به شکایت درویش/ خیالم از فسخ با پرسپولیس راحت است/

دروازه‌بان تراکتور گفت که خیالش از بابت فسخ قرارداد با باشگاه پرسپولیس راحت است و نیازی به فشار آوردن کسی بابت این موضوع ندارد.

واکنش بیرانوند به شکایت درویش/ خیالم از فسخ با پرسپولیس راحت است/

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ علیرضا بیرانوند پس از تساوی یک - یک تراکتور تبریز مقابل پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر فوتبال گفت: به مردم خوب تبریز تبریک می‌گویم، چون امسال تیم خوبی داریم. به بازیکنان خودمان و هواداران تراکتور افتخار می‌کنم. هواداران تراکتور سنگ تمام گذاشتند و پس از بازی دیدید که چقدر از بازیکنان راضی بودند. این مسئله وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

وی افزود: بازی با پرسپولیس به چند دلیل حساس و خاص بود که خودتان می‌دانید. یکی از بهترین بازی‌هایی که تراکتور برابر پرسپولیس انجام داد، امروز بود. مستحق تساوی نبودیم و باید سه، چهار گل می‌زدیم و می‌بردیم. چیزی که خوشحال‌مان کرد این بود که هواداران از سبک بازی تراکتور راضی بودند. برخی مواقع توپ‌ها وارد دروازه نمی‌شوند.

دروازه‌بان تراکتور در مورد حمایت‌های گسترده هواداران تبریزی از او گفت: دست‌بوس تک‌تک‌شان هستم و شرمنده‌ام کردند. امروز حس کردیم ۱۲ نفره هستیم و مردم تبریز عاشقانه تیم‌شان را تشویق می‌کنند. خواهشی که از هواداران تراکتور دارم این است که همه بازی‌ها را مثل امروز ببینند. هفته آینده با هوادار و سپس مسابقات آسیایی در پیش داریم. دوست دارم در دیدارهایی مثل استقلال خوزستان و ذوب‌آهن هم ورزشگاه را پُر از تماشاگر ببینم.

بیرانوند در خصوص شایعه محرومیتش در حکم شکایت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: اگر قرارداد را فسخ کردم، قانونی بود و مشکلی نداشت. تا الان نیز حکمی اعلام نشده است. امیدوارم زودتر حکم را اعلام کنند تا کسانی که دنبال محرومیتم هستند، دیگر دنبال آن نباشند چون فسخ قراردادم قانونی بوده است. کمیته وضعیت نیز به این موضوع آگاهی دارد.

بیرانوند در واکنش به بحث فشارهایی برای تغییر رأی کمیته وضعیت به سود او گفت: وقتی می‌گویم فسخ قراردادم قانونی بوده یعنی خیالم راحت است و نیازی ندارم کسی به خاطر من فشار بیاورد. امیدوارم هر چه زودتر رأی را اعلام کنند.

 

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار