| کد مطلب: ۱۱۳۴۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد

تکلیف قلی زاده با پرسپولیس مشخص شد

باشگاه لخ پوزنان لهستان به علی قلی‌زاده وینگر مورد علاقه باشگاه پرسپولیس اجازه جدایی نداد تا پرونده انتقال این بازیکن به تیم پرسپولیس بسته شود.

تکلیف قلی زاده با پرسپولیس مشخص شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، علی قلی‌زاده ستاره تیم ملی فوتبال ایران در پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته بود و سرخپوشان مذاکراتی با این بازیکن انجام داده بودند. او که با باشگاه لخ پوزنان لهستان قرارداد دارد برای حضور در پرسپولیس با مدیران این باشگاه گفتگو کرد اما با مخالفت باشگاه لهستانی مواجه شد و این باشگاه با انتقال او به پرسپولیس پاسخ منفی داد.

همچنین قلی زاده در گفتگو با سایت رسمی لخ پوزنان اعلام کرد که نمی‌خواهد به فوتبال ایران برگردد و به دنبال پیشرفت در فوتبال اروپاست.

او درباره پاس گلش و همچنین پیشنهاد پرسپولیس و بازگشت به فوتبال ایران گفت: از این پاس گل خوشحالم و امیدوارم به تعداد بیشتری پاس گل دست پیدا کنم. در تمرینات پیش‌فصل به خوبی با تیم کار کردم. بنابراین آماده‌ام تا توانایی‌هایم را نشان دهم. در بازی مقابل زاگلبیه احساس خوبی داشتم و امیدوارم در دیدارهای بعدی عملکرد بهتری داشته باشم. احساس می‌کنم فرم من بهتر و بهتر می‌شود، می‌خواهم به این کار ادامه دهم.

 

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار