| کد مطلب: ۱۱۳۴۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد

گاریدو: اسکواد ما تغییر می کند/بعد از اخراج رفیعی همه فکر می‌کردند می‌بازیم

خوان کارلوس گاریدو می‌گوید با حفظ روحیه جنگندگی تیمش تا دقیقه آخر، یک امتیاز از تبریز به دست آورده‌اند.

گاریدو: اسکواد ما تغییر می کند/بعد از اخراج رفیعی همه فکر می‌کردند می‌بازیم

به گزارش آرمان ملی آنلاین  ؛ خوان کارلوس گاریدو، سرمربی اسپانیایی پرسپولیس که روز پرفشار و سختی را در تبریز سپری کرد، بعد از نجات تیمش از شکست مقابل تراکتور در کنفرانس خبری حاضر شد.

گاریدو در ابتدای صحبت‌هایش گفت: سلام عرض می‌کنم به همگی. تحلیل کلی درباره بازی؟ فکر میکنم بازی را خوب شروع کردیم. شخصیت خودمان را در بازی نشان دادیم. بازیکنان برای برد در زمین حاضر شدند و از اول بازی خوشم آمد. یک ضربه ایستگاهی اورنوف بود که به گل تبدیل نشد و یک حرکت دیگر. نتیجه بدون گل در نیمه اول عادلانه بود.

گاریدو در مورد نیمه دوم گفت: نیمه دوم را خوب شروع کردیم. در ده دقیقه اول نیمه دوم تراکتور کنترل داشت و بیشتر حمله کرد. بعضی اوقات ما خارج از بازی بودیم و روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم و جاگیری خوبی نداشتیم. بعد از گلی که دریافت کردیم تراکتور توانست جلو بیفتد. مطمئنا وقتی گل دریافت می کنید لحظات سختی داریم و بعد از آن سروش اخراج شد.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: قسمت مهم این است که ما در آخرین دقایق بازی یک بر صفر عقب بودیم و ده نفره بودیم و همه فکر می کردند بازنده باشیم اما کار خوبی انجام دادیم و به تیم احساس را القا کردیم که می‌توانند به گل برسند. چهار مهاجم در آن لحظات ده نفره داستیم. با وجود گلی که دریافت کردیم یک تهدید برای ما بود. مرتضی را اضافه کردیم و به این خاطر که بازیکن مهمی در ضربات ایستگاهی است و فکر می‌کردیم که بتوانیم در ضربات ایستگاهی شرایط خوبی را داشته باشیم. گل زدیم روی ضربه ایستگاهی و این برای ما راضی کننده است که با این شرایط به گل برسیم ما همیشه دوست داریم برنده باشیم اما در چنین بازی ای که نمی‌توانی برنده باشی باید روحیه جنگندگی تیم را تقویت کنی و تیم ما این را نشان داد. این به خاطر پوشیدن پیراهن پرسپولیس است که آنها می‌دانند تا آخرین لحظه می توانند و می‌جنگند.

دو بازی دو تساوی راضی هستید؟ تراکتور تیم برتر میدان نبود؟ 

همه حرف ها را گفتم و می خواهید تکرار کنیم؟ نتیجه دوست داشتنی ما برد است. اگر دو امتیازی که دریافت کردیم را بخواهیم تحلیل کنیم شش امتیاز می توانستیم بگیریم. بگذارید حرف من تمام شود! مطمئنا به سوال شما جواب خواهم داد. تا خداحافظی نکردیم جواب شما را خواهم داد و عجله نکنید. ما امروز یک امتیاز کسب کردیم و اگر بخواهید بدانید راضی هستم؟ خیر. باید حداقل چهار امتیاز کسب می‌کردیم. امروز اما جنگیدیم و رقابت داشتیم. بازی قبلی ما این فشار هواداران و جوی که داشتند نبود. این تاثیرگذار است. بعضی اوقات حریف کار کوچکی انجام می‌دهد اما با این جو دیده می‌شود. یک توپ را در محوطه خودمان از دست می‌دهیم اما سناریویی شکل می‌گیرد که با فشار هواداران انگار اتفاق بزرگ افتاده است. این در تمام جهان است. ما به جلو پیش خواهیم رفت. این طبیعی است و اگر این را در نظر بگیریم که در دو هفته همه چیز عالی بود کاری که برایش هدف داریم پیش نمی‌رود. اسکواد ما تغییر می‌کند و تلاش می‌کنیم بازیکنان را در ترکیب جا بیندازیم. امروز می‌توانیم به تیمم افتخار کنم. می توانستیم ببریم اما یک سری اشتباهات داشتیم. اما مطمئنا پیشرفت خواهیم کرد و بهتر خواهیم شد. امروز در سخت ترین لحظه یک بازی را برگرداندیم که باخته بودیم. درباره توانایی تیم خودم صحبت می‌کنم. ما با چهار مهاجم و یک یار کمتر و جنگیدیم.

تراکتور موقعیت بیشتری داشت. آیا شما شانس پیروزی داشتید؟

جو خوبی بود. خیلی خوب است که همیشه در این جو بازی کنیم. این فوتبال است. همینطور که گفتم این جو طرفداران همیشه تاثیر دارد. طبیعی است که تیمی در خانه اش با این جو همه چیز به نفع آن است. شما باید در یک سناریویی مثل این در خارج از خانه بازی کنید تا بدانید که سخت است.  قسمت‌هایی از بازی خوب نبودیم اما در بخشی خیلی خوب بودیم. اما در نهایت نتیجه تحلیل می‌شود تا دلیل اتفاقات را متوجه شوید. تراکتور یک گل روی ضربه ایستگاهی زد و ما هم اینطور. دو تیم بزرگ با فشار زیاد، تنش زیاد و بازی یکسان. بعضی اوقات تیم حریف بهتر است و بعضی اوقات ما. فقط گل زدن و نتیجه تفاوت ایجاد می‌ند. ما نیمه اول یک موقعیت مناسب داشتیم و اگر گل می‌شد شرایط متفاوت بود اما در نهایت تراکتور یک گل زده و ما هم یک گل. اتفاقات جریان بازی باید تحلیل شود.

سروش رفیعی اخراج شد اما بعد از اخراج او خوب کار کردید!

این لحظه باید چه بگویم؟ فکر نمی‌کنم جوی باشد که بخواهم درباره این حرف بزنیم. باید همه چیز را فراموش کنید و اینستاگرام و… را فراموش کنید که چه می‌گویند.

ترجیح می‌دهی خارج از خانه بازی کنید یا داخل خانه با هواداران؟!

ترجیح من باید چه باشد؟ ترجیح می‌دهم در استادیوم خودمان با کل تماشاگران بازی کنم. به همین شکل. استادیوم باید پر باشد و این نکته مثبتی است.

 

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار