| کد مطلب: ۱۱۳۲۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد

طومار پرسپولیسی ها برای اخراج رضا درویش!

هواداران پرسپولیس که امیدوار به جذب یحیی عطیه‌الله بودند، پس از منتفی شدن حضور این بازیکن در جمع شاگردان گاریدو در کارزاری برای اخراج رضا درویش حدود 16 هزار امضا جمع کرده‌اند.

طومار پرسپولیسی ها برای اخراج رضا درویش!

به گزارش آرمان ملی آنلاین،  مدیران پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی امسال تا به اینجای کار عملکرد چندان راضی‌کننده‌ای نداشته‌اند و با از دست دادن علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن و علی نعمتی همچنان درگیر جذب جانشین مناسب برای گزینه‌های از دست رفته هستند.

کاربر سیر قرمز در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: رضا درویش جوری میگه داره پرسپولیس رو تخریب میکنن که انگار من مدیرعامل پرسپولیس هستم و نتونستم تیم رو تکمیل کنم

کاربری با نام گادفادر به این شکل شرایط پرسپولیس را تحلیل کرد: با اتفاقاتی که افتاده کار برای مدیران پرسپولیس سخت شد و بی تفاوتی نسبت به خواست هواداران، نارضایتی آنان از مدیریت  و حضور آنها در استادیوم  تو این شرایط نقل و انتقالات  و خریدهای درخشان رقبا تبعاتی برای کادر مدیریتی پرسپولیس خواهد داشت که می‌تواند آنهارا تا مرز عزل شدن پیش ببرد.

و مشخصا مالک جدید پرسپولیس دوست ندارد مقابل هوادار قرار بگیرد. باید دید روز های آینده ورق  نقل و انقالات برمیگردد و حجم نارضایتی کم خواهد شد یا رضا درویش به سمت درب های خروجی باشگاه پرسپولیس هدایت خواهد شد.

از حالا در برخی از  محافل هواداری از طاهری و گرشاسبی و.... یاد می‌شود. آتشی که با دو خرید مناسب می‌تواند خاموش شود یا تعلل و ضعف مدیران پرسپولیس می‌تواند هیزم بر این آتش اضافه کند. به راستی تعلل درویش برای چیست؟؟؟

رضا جباری، پیشکسوت این باشگاه با انتشار استوری زیر نسبت به خرید جدید باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

یکی دیگر از هواداران پرسپولیس با انتشار تصویر زیر نوشت: اوضاعمون جوری خرابه که خود مربی باید بره مذاکره کنه و اعتبارش رو خرج کنه چون از آقایون که کاری برنمیاد...

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار