| کد مطلب: ۱۱۳۲۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد

فقط یک امضا تا آمدن عطیه الله مانده بود؛

سه گزینه جدید برای دفاع چپ پرسپولیس

حسین بادامکی می‌گوید یحیی عطیه الله و باشگاه سوچی در قبال پرسپولیس شیطنت کردند.

سه گزینه جدید برای دفاع چپ پرسپولیس

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، پرسپولیس بعد از کش و قوس‌های فراوان نتوانست یحیی عطیه الله مراکشی را جذب کند و الاهلی مصر او را به خدمت گرفت تا سرخ‌های تهرانی همچنان بدون مدافع چپ باشند.

حسین بادامکی در گفت‌وگو با آنا در پاسخ به اینکه چه شد که باشگاه پرسپولیس نتوانست عطیه الله را جذب کند گفت: من فکر می‌کنم در این ماجرا باشگاه سوچی و خود این بازیکن در قبال پرسپولیس شیطنت کردند. ما با او همه توافقات را کرده بودیم. فقط یک امضا مانده بود اما در نهایت پیشنهاد باشگاه روسی به عطیه الله بابت تمدید قراردادش همه چیز را خراب کرد. باشگاه مصری هم تا جایی که شنیدم همه پول رضایتنامه او را داده است. البته از این قضیه مطمئن نیستم.

وی در پاسخ به این سوال که اکنون برنامه باشگاه برای پست دفاع چپ چیست گفت: قطعا بی تفاوت نیستیم. گاریدو نام دو سه بازیکن  را داده و در حال مذاکره‌ایم اما موضوع این است که سرمربی تیم می‌گوید بابت دروازه نگرانی داشته که اکنون با جذب گندوز خیالش راحت شده است. در پست دفاع چپ روی بازیکنانی که داریم حساب باز کرده و اتفاقا روی دو سه بازیکن نظر مثبت دارد.

معاون باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه تکلیف سهمیه خارجی در شرایطی که باشگاه استقلال اعتراض کرده چه می‌شود، عنوان کرد: ما هم جواب اعتراض استقلال را در بیانیه‌ای داده‌ایم. در نامه‌ای هم که به کارگروه نظارت بر قراردادها ارسال کردیم خواستار این شدیم تا تکلیف خود را بدانیم هنوز اما جوابی به ما نداده‌اند.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار