| کد مطلب: ۱۱۳۰۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد

شکست چهار گله النصر برابر تیم سابق طارمی

النصر در دیداری دوستانه برابر پورتو با نتیجه چهار بر صفر تن به شکست داد.

 شکست چهار گله النصر برابر تیم سابق طارمی

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، تیم النصر عربستان با نتیجه سنگین ۴-۰ از پورتو پرتغال شکست خورد. این مسابقه دوستانه شامگاه یک‌شنبه برگزار شد و در چارچوب آماده‌سازی دو تیم برای فصل جدید فوتبال بود.

در این مسابقه، تیم پرتغالی به طور محسوسی برتری داشت و گونزالس در دقایق ۱۸ و ۳۱ دو گل به ثمر رساند. همچنین ایوان خایمه در دقیقه ۲۲ گل سوم را به ثمر رساند و گونزالو بورخس جشن گل‌ها را در آخرین دقیقه نیمه اول کامل کرد.

لوئیس کاسترو، سرمربی پرتغالی النصر، با شروع نیمه دوم پنج تعویض انجام داد تا عملکرد تیم را بهبود بخشد، اما موفق به کاهش اختلاف نشد.

ترکیب اصلی النصر شامل نواف العقیدی درون دروازه و سلطان الغنام، علی لاجامی، عبدالله العمری و الکس تلس در خط دفاع بود. در خط میانی عبدالله الخیبری، مارسلو بروزویچ، اوتاویو مونتیرو و سامی النجعی بازی کردند و در خط حمله، آندرسون تالیسکا و سادیو مانه حضور داشتند.

تیم النصر که هم‌اکنون در پرتغال اردو زده است، پیش از این مسابقه چهار بازی دوستانه دیگر انجام داده بود که یک برد و دو تساوی به دست آورده و سپس در مقابل پورتیموننزه شکست خورده بود.

 النصر اردو خود را با بازی مقابل تیم لوسیتانو پرتغال در روز سه‌شنبه، به پایان خواهد رساند و سپس به اسپانیا خواهد رفت تا دو بازی دیگر را انجام دهد.

لازم به ذکر است که کریستیانو رونالدو هنوز به تمرینات تیم النصر نپیوسته است، زیرا در حال گذراندن تعطیلات تابستانی خود پس از شرکت در مسابقات یورو ۲۰۲۴ با تیم ملی کشورش است.

النصر فصل جدید را با بازی مقابل تیم التعاون در نیمه‌نهایی جام سوپر عربستان آغاز خواهد کرد و امیدوار است نتایج بهتری کسب کرده و ناکامی‌های فصل گذشته را جبران کند.

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار