| کد مطلب: ۱۱۲۷۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد

مذاکره با سپاهان، بیرانوند را به دردسر انداخت!

مذاکره ای که دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس با سپاهانی ها داشته، مالک تراکتور را از عقد قرارداد با دروازه بان تیم ملی ایران منصرف کرده است.

مذاکره با سپاهان، بیرانوند را به دردسر انداخت!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، علیرضا بیرانوند پس از فسخ یکطرفه قرارداد خود با پرسپولیس تصور نمی‌کرد مورد هجمه تند طرفداران این تیم قرار بگیرد تا پس از گذشت نزدیک به ۱۸ روز دنبال راهکاری برای بازگشت به این تیم باشد.

این در حالی است که پیشنهاد وسوسه کننده تراکتور به گلر شماره یک تیم ملی ایران سبب شد تا بیرانوند دنبال جدایی از پرسپولیس باشد.شکایت باشگاه پرسپولیس از بیرانوند درباره فسخ غیرقانونی او باعث شد تا محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور قرارداد با او را به تعویق بیندازد. همین موضوع کافی بود تا زمزمه‌های پیشنهاد سپاهان به این دروازه بان نیز مطرح شود تا اتفاق‌های متفاوتی برایش به همراه داشته باشد.

زنوزی که مبلغ پیشنهادی اش به بیرانوند دندانگیر بود پس از مشورت با وکلای خود و مذاکره او با سپاهان تصمیم گرفته است فعلاً هیچ علاقه‌ای به ادامه مذاکره با بیرانوند نداشته باشد تا مبادا این بازیکن در ادامه فصل و نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر ایران با تصمیمی دیگر باعث لطمه به تراکتور شود.

مالک تراکتور خواستار شفاف شدن وضعیت قراردادی او با پرسپولیس با وجود فسخ یکطرفه اش شده است و پس از آن نیز منتظر توضیح او برای عذرخواهی بابت مذاکره با سپاهان است‌. حال باید دید چه اتفاقی برای بیرانوند در روزهای پیش رو خواهد افتاد.

شرایط بحرانی برای دروازه بانی که در اوج محبوبیت حالا با وضعیتی کاملاً متفاوت دست و پنجه نرم می‌کند.

 

منبع : مهر

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار