| کد مطلب: ۱۱۲۶۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد

پیشنهاد پاری سن ژرمن به ستاره خشمگین بایرن

پاری سن ژرمن قصد دارد برای به خدمت گرفتن یوشوا کیمیش از بایرن مونیخ اقدام کند.

 پیشنهاد پاری سن ژرمن به ستاره خشمگین بایرن

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، کیمیش در طول چند فصل اخیر همیشه یکی از بهترین بازیکنان بایرن مونیخ بوده است و عملکرد خوب او در این تیم تحسین بسیاری را به همراه داشته و باعث شده است که به یکی از بهترین و ارزشمندترین بازیکنان حاضر در رقابت‌های بوندسلیگا و فوتبال آلمان تبدیل شود.

حضور توماس توخل روی نیمکت بایرن مونیخ در فصل گذشته آغازگر اختلافاتی بین این بازیکن و این باشگاه بود و از همان زمان بود که شایعاتی درباره احتمال جدایی او به صورت جدی به گوش رسید اما انتظار می‎‌رفت که این موضوع با جدایی این مربی آلمانی منتفی شود اما شرایط به شکل دیگری پیش رفته است.

 مدیران بایرن مونیخ پیشنهادی را برای تمدید قرارداد به این ستاره آلمان ارائه کرده‌اند که با کاهش دستمزد ۲۰ درصدی او همراه بوده و این اتفاق باعث عصبانیت و شگفتی او شده و شانس سایر باشگاه‌ها برای جذب او در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی را افزایش داده است. 

پیش از این از بارسلونا و چند باشگاه لیگ برتری به عنوان مشتریان اصلی او نام برده شده بود اما حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس آلمانی، مدعی شده است که پاری سن ژرمن هم علاقه زیادی به جذب کیمیش دارد و پیشنهاد جذاب آنها به زودی به دست این بازیکن خواهد رسید تا بهترین تصمیم را برای آینده بگیرد.

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار