| کد مطلب: ۱۱۲۶۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد

کروس احساسی شد:

من و مودریچ به هم تعلق داشتیم

تونی کروس، ستاره سابق رئال مادرید، بار دیگر اظهارات جالب و احساسی را درباره لوکا مودریچ مطرح کرد.

 من و مودریچ به هم تعلق داشتیم

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، تونی کروس در اقدامی عجیب و غیرمنتظره چند هفته قبل اعلام کرد که قصد دارد در پایان جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ که به میزبانی کشور آلمان برگزار می‌شود از دنیای فوتبال خداحافظی کند و حضورش در میدان با پیراهن تیم ملی کشورش آخرین حضور او در مستطیل سبز خواهد بود. 

این بازیکن در دیدار فنیال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برابر دورتموند برای آخرین بار پیراهن رئال مادرید را به تن کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد و بسیاری از بازیکنان این تیم به‌خصوص مودریچ که بهترین هم بازی و دوست او در رئال بود نتوانستند جلوی اشک‌هایشان را بگیرند. 

 این ستاره کروات در طول این مدت بارها از این اتفاق ابراز ناراحتی کرده است و کروس در پادکستش درباره او گفت: «از زمانی که به رئال مادرید آمدم، من و مودریچ به نوعی به یکدیگر تعلق داشتیم. شاید بتوان گفت که ما در کنار هم و شانه به شانه بزرگ شدیم. او واقعا از این تصمیم ناراحت است. ما تجربیات زیادی کنار هم داشتیم و خیلی خوب کنار آمدیم.»

مودریچ قصد دارد یک فصل دیگر هم به حضورش در رئال مادرید ادامه دهد و امیدوار است که بتواند همچنان به این تیم در رقابت‌های فصل آینده کمک کند و جام‌های بیشتری را به کمک دیگر ستاره‌های این تیم و با اضافه شدن بازیکنی مانند کیلیان امباپه به ویترین افتخاراتش اضافه کند.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار