| کد مطلب: ۱۱۲۶۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس پول همه را داد جز بیرانوند!

بانک شهر به‌عنوان مالک باشگاه پرسپولیس در کنار دیگر بانک‌ها که در کنسرسیوم سهام باشگاه را در اختیار گرفته‌اند، طبق تعهدی که داشت منابع مالی مربوط به اعضای این تیم را تأمین نموده و امروز به آن‌ها پرداخت. به گزارش ورزش سه، نکته جالب توجه اینجاست که در بین بازیکنانی که مطالبات‌شان پرداخت نشده، نام علیرضا بیرانوند دیده می‌شود. علیرضا بیرانوند که چندی پیش به‌دلیل عدم پرداخت‌شدن مطالبات خود قراردادش را فسخ کرد، امروز نیز در شرایطی که دیگر هم‌تیمی‌هایش مطالبات‌شان پرداخت شد، دستش از طلب ۱ و نیم میلیاردی که مربوط به فصل گذشته بود، خالی ماند. موضوعی که گلایه این دروازه‌بان را در پی داشته و او مدعی شده که بیش از همیشه نسبت به موانع و مخالفانی که در باشگاه برای ادامه همکاری‌اش وجود دارد، اطمینان یافته است.

پرسپولیس پول  همه را داد جز بیرانوند!

به گزارش آرمان ملی آنلاین؛ بانک شهر به‌عنوان مالک باشگاه پرسپولیس در کنار دیگر بانک‌ها که در کنسرسیوم سهام باشگاه را در اختیار گرفته‌اند، طبق تعهدی که داشت منابع مالی مربوط به اعضای این تیم را تأمین نموده و امروز به آن‌ها پرداخت.

 نکته جالب توجه اینجاست که در بین بازیکنانی که مطالبات‌شان پرداخت نشده، نام علیرضا بیرانوند دیده می‌شود.

علیرضا بیرانوند که چندی پیش به‌دلیل عدم پرداخت‌شدن مطالبات خود قراردادش را فسخ کرد، امروز نیز در شرایطی که دیگر هم‌تیمی‌هایش مطالبات‌شان پرداخت شد، دستش از طلب ۱ و نیم میلیاردی که مربوط به فصل گذشته بود، خالی ماند.

موضوعی که گلایه این دروازه‌بان را در پی داشته و او مدعی شده که بیش از همیشه نسبت به موانع و مخالفانی که در باشگاه برای ادامه همکاری‌اش وجود دارد، اطمینان یافته است.

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار