| کد مطلب: ۱۱۲۶۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد

بیانیه جدید دفتر احمدی نژاد/ تکذیب حمایت از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری

دفتر احمدی‌نژاد هرگونه حمایت ایشان از کاندیداهای انتخابات را قویا تکذیب کرد.

بیانیه جدید دفتر احمدی نژاد/ تکذیب حمایت از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ در این بیانیه آمده است: طی روزهای اخیر بعضی از افراد و جریان‌های سیاسی با بیان اظهاراتی خلاف واقع و صدور بیانیه‌هایی جعلی چنین وانمود می کنند که جناب آقای احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری از کاندیدای خاصی حمایت می کنند.

بدین وسیله به اطلاع عموم مردم شریف ایران می‌رساند که جناب دکتر احمدی نژاد در انتخابات پیش رو مطلقا و قطعا از هیچ فرد و هیچ جریانی حمایت نکرده و نخواهند کرد.

بدیهی است هر نوع سوء استفاده و به هر ترتیب و شکل از نام و محبوبیت ایشان در رقابت های انتخاباتی مصداق بارز بی اخلاقی و دروغ پردازی است.

همچنین علی اکبر جوانفکر، مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد در پیامی اعلام کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود خدا بر مردم شریف و عزیز ایران

طی روزهای اخیر بارها اطلاع رسانی شده است که احمدی نژاد به هیچ‌وجه و تحت هیچ شرایطی از هیچ‌یک از شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم حمایت نکرده و نخواهد کرد.

بر این اساس هرگونه ادعایی از سوی هر فرد یا گروهی تحت عنوان حمایت احمدی نژاد از یک نامزد خاص، کاملا جعلی و کذب است و در نظر مردم به عنوان اقدامی غیراخلاقی، مذموم شمرده می‌شود.

البته مردم خردمند و آگاه ایران با این ترفندها آشنایی دارند و سوء استفاده کنندگان از نام احمدی نژاد نیز راه به جایی نخواهند برد.

 

منبع : اقتصادنیوز

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار