| کد مطلب: ۱۱۲۱۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد

تقاضای ویژه استقلال از دادستان تهران!

فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی استقلال اعلام کرد که این باشگاه با جمع آوری اطلاعات و شواهد درخصوص تمایلات رنگی داوران بازی پرسپولیس، به دادستانی تهران شکایت خواهد کرد.

تقاضای ویژه استقلال از دادستان تهران!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، فرشید سمیعی، سرپرست مدیرعاملی استقلال مهمان برنامه فوتبال برتر بود. او در بخشی از این گفتگو به صحبت‌های جنجالی پیرامون شکایت آبی‌ها از داوران دیدار پرسپولیس به دادستانی تهران خبر داد.

سمیعی در گفتگو با محمدحسین میثاقی گفت: استقلال باشگاهی با قدمت و تاریخ مشخص و اصالت مشخص است. اگر ما شکایتی داشته باشیم، دست به اعتراض‌های پوپولیستی و هوچی‌گری نخواهیم زد و کاملاً مطابق قانون رفتار می‌کنیم. من به هیچ عنوان اعتقاد ندارم که تشکیلاتی آمده تا حق استقلال را بخورد، بلکه من اعتقاد دارم اگر ترک فعلی صورت گرفته، از سوی چند نفر خاص بوده که نهادها و مراجع ذی صلاح ورود کرده‌اند و من از آنها بسیار تشکر کرده و دستشان را می‌بوسم. امیدوارم تا آخر این مسیر بروند.

او ادامه داد: به هر حال برخی‌ها در این فوتبال هستند که حرکات شبهه‌دار انجام داده‌اند و این‌ها باید حل شود. استقلال وارد جریان سازی‌های مجازی نمی‌شود و ما صرفاً از راه قانون و در چارچوب قانون و آن چیزی که قانون تعیین کرده، حرکت می‌کنیم و از آن خارج نمی‌شویم. از هواداران خواهش می‌کنم اعتماد کنند. باشگاه کار را شروع کرده به زودی شکوایه خودمان را به دادسرا تقدیم خواهیم کرد. از دادستان محترم تهران خواهش خواهیم کرد که به این موضوع ورود بکنند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار