| کد مطلب: ۱۱۱۷۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد

خداداد افشاریان و سهیل مهدی برکنار شدند

در بدنه مدیریتی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تغییراتی مهم صورت گرفت و در پی اتفافات اخیر در باشگاه مس رفسنجان، خداداد افشاریان و سهیل مهدی از ریاست کمیته داوران و کمیته مسابقات استعفا کردند.

 خداداد افشاریان و سهیل مهدی برکنار شدند

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ورزش سه؛ این استعفاها با موافقت مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال و حیدر بهاروند، رییس سازمان لیگ مواجه شده است.فدراسیون فوتبال دقایقی پیش با انتشار اطلاعیه ای بدون اعلام هیچ دلیلی دانیال مرادی را به طور موقت به عنوان مسئول کمیته داوران و محمدرضا کشوری را به عنوان مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ معرفی کرده است.

در روزهای گذشته حواشی زیادی پیرامون خداداد افشاریان رییس کمیته داوران فدراسیون و سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ به وجود آمده است. در این خصوص شایعاتی مبنی بر استعفای افشاریان و مهدی نیز از سمت های خود مطرح شد که خیلی سریع تکذیب شد.

حالا فدراسیون فوتبال در اطلاعیه ای عصر پنجشنبه منتشر کرده بدون آنکه نامی از افشاریان و مهدی بیاورد قطع همکاری با آنها را به طور موقت اعلام کرده و البته با حکم مهدی تاج جانشین های آنها نیز مشخص شده است.

بی‌شک این ماجرا ابعاد گسترده‌تری خواهد داشت و باید منتظر زوایای جدید آن باشیم. شاید در روزهای آینده فدراسیون فوتبال شفاف سازی بیشتری نیز در این خصوص داشته باشد و اتفاقات تازه‌تری را هم شاهد باشیم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار