| کد مطلب: ۱۱۳۷۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد

غوغای خنده جنون آمیز سمیرا در قسمت آخر سریال زخم کاری ۳

طلوعی به دست مالک کشته شد. مردی فاسد و مرموز که حتی برای رسیدن به اهداف خودش هیچ خط قرمزی را رعایت نکرد و حاضر بود از خانواده‌اش نیز سواستفاده کند.

غوغای خنده جنون آمیز سمیرا در قسمت آخر سریال زخم کاری ۳

به گزارش آرمان ملی آنلاین؛   در قسمت آخر زخم کاری ۳ مالک با هوش مثال زدنی خود تمامی قطعات پازل را برای نابودی و مرگ طلوعی چید. او آنقدر با اعتماد به نفس و راحتی به سراغ مهره‌های مختلف شطرنج رفت که هیچ کدام از اعضا گمان نمی‌بردند که مالک حتی برای نفع خودش می‌خواهد که آن‌ها را وارد بازی کند.

سیما با شمایلی شبیه به پانته‌آ راهی ترکیه شد و از سوی دیگر پانی نیز که حالا فقط یک درصد از سهام شرکت را دارد با دستور مالک برای مدیریت نمایندگی هلدینگ در ترکیه عازم استانبول شد تا همه چیز برای نابودی طلوعی آماده باشد. مالک خودش هم از راه زمینی راهی شد تا به صورت قاچاق وارد کشور ترکیه شود.

مرگ طلوعی در بی‌کسی

طلوعی به دست مالک کشته شد. مردی فاسد و مرموز که حتی برای رسیدن به اهداف خودش هیچ خط قرمزی را رعایت نکرد و حاضر بود از خانواده‌اش نیز سواستفاده کند. طلوعی در ترکیه به دنبال محل مخفی‌گاه دخترانش رفت تا با آن‌ها دیدار کند و به آن‌ها پناه ببرد. اما فرناز که از رفتارهای پدرش دیگر ناامید شده بود او را راه نداد تا طلوعی به ویلای حاج عمو در حاشیه استانبول برود. سیما که با مشخصات ظاهری پانته‌آ در استانبول رفت‌وآمد کرد به ویلای محل اختفای طلوعی رفت تا با اسلحه‌ای که رضا هاشمی در اختیارش گذاشته طلوعی را بکشد. طلوعی اما با زیرکی جلوی انتقام سیما را گرفت اما مالک از راه رسید و کار نیمه تمام سیما را تمام کرد.

برای تاج پادشاهی یک قدم دیگر باقی مانده

حالا بعد از مرگ طلوعی مالک باید خودش را آماده کند تا به اهداف باقی‌مانده‌اش برسد. او برای آنکه مدیر کل هلدینگ شود سد سمیرا را جلوی روی خود دارد. زنی قدرتمند که بعد از مرگ طلوعی جنون دوباره به سراغش آمده تا کل قدرت را در دست بگیرد. مالک اما با کمک حمید فرنهادزاده و سیما توانست جلوی او بایستد و با رای ۵۲ درصد سهام‌داران توانست مدیر هلدینگ ریزآبادی شده و عصبانیت سمیرا را برانگیزد. سمیرا که عادت کرده بود به سان گذشته با خشونت علیه مالک به اهدافش برسد این بار هم به قصد تنبیه و کتک زدن مالک به سمت او یورش برد اما مالک دیگر آدم سابق نیست. او حالا با اعتماد به نفس بالایی مقابل سمیرا ایستاده است. مالک سمیرا را به قصد کشت کتک زد تا به او یادآوری کند انگیزه‌هایش برای رسیدن به قدرت آنقدر زیاد است که هر کسی را زیر پا می‌گذارد.

قسمت آخر زخم کاری ۳ به پایان رسید تا مخاطب منتظر فصل چهارم این سریال باشد. حالا تنها سه ضلع اصلی از حلقه‌های قدرت باقی مانده است. مثلث سیما و سمیرا و مالک که حالا هر کدام با پشت سر گذاشتن بسیاری از موانع به مرحله‌ای رسیدند که باید برای آینده تصمیم بگیرند. شما درباره فصل چهارم این سریال چه فکری می‌کنید؟

منبع : جایگاه هشت

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار