| کد مطلب: ۱۱۴۲۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد

سریال «سلمان فارسی» در چه مرحله ای است/ زمان پخش از تلویزیون

پیمان جبلی اظهار کرد: سخت‌ترین و پیچیده‌ترین فصل سریال سلمان فارسی، فصل دوم یعنی ایران باستان است.

سریال «سلمان فارسی» در چه مرحله ای است/ زمان پخش از تلویزیون

به گزارش آرمان ملی آنلاین، وی افزود: تیم تولید به اواسط تصویربرداری فصل ایران نزدیک شده‌ و کار با حضور صدها هنرمند و هنرور پیش می‌رود.

جبلی با اشاره به اینکه خوشبختانه آماده‌سازی فضاها و سازه‌های عظیم و باشکوه مجموعه سلمان نیز انجام شده و از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این مجموعه است، گفت: مانعی برای طی مابقی مراحل تولید و پس‌تولید وجود ندارد و با تداوم این روند، ضریب اطمینان بالایی وجود دارد که‌مجموعه نمایشی فاخر صداوسیما در زمان از پیش مشخص‌شده به آنتن برسد.

حسین طاهری، تهیه‌کننده سلمان فارسی نیز با بیان اینکه تقریبا ۱۶۰۰ هنرور از میان بازیگران تئاتری سراسر ایران در پروژه سلمان با ما همکاری دارند، افزود: این افراد طی سال‌های گذشته رصد شده‌اند، با آن‌ها کار کرده‌ایم و امیدواریم سرمایه آینده فیلمسازی‌ کشور باشند.وی اضافه کرد: تاکنون حدود ۴۰ بازیگر خارجی‌ و حداقل ۶۰ بازیگر مطرح داخلی در سلمان بازی کرده‌اند و هنوز راهی طولانی در پیش داریم.

طاهری با اشاره به اینکه اکنون نزدیک به ۵۰ درصد تولید سریال در فصل دومش یعنی فصل ایران به اتمام رسیده و بعداز آن، فصل حجاز کلید می‌خورد، گفت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم کار را به‌موقع و در زمان معین‌شده به پخش برسانیم. پیش از این اعلام شده است که پخش سریال «سلمان فارسی» داود میرباقری سال ۱۴۰۵ کلید می‌خورد.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار