| کد مطلب: ۱۱۲۹۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد

آخرین وضعیت درمانی سعید راد چگونه است؟

بدنبال نگرانی‌ها و پیگیرهای هنرمندان سینما و مدیریت خانه سینما درباره وضعیت درمانی و سلامت سعید راد بازیگر سینما و تلویزیون، نگاه راد دختر سعید راد به نمایندگی از خانواده و برادرش سام راد توضیحاتی را ارائه کرد.

 آخرین وضعیت درمانی سعید راد چگونه است؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین؛ نگاه راد با اشاره به مشکلات جسمانی که برای سعید راد در یک سال اخیر بوجود امده است گفت: شهریور سال گذشته سعید راد در منزل و بدنبال یک زمین خوردگی دچار مصدومیت شدند و پس از مراجعه به بیمارستان مورد عمل جراحی قرار گرفتند و بعد از بیمارستان مرخص شدند و در منزل استراحت می‌کردند و بعد از یک ماه توانستند با واکر راه بروند.

وی ادامه داد: روند بهبودی ایشان ادامه داشت تا اینکه مجدد مشکل گذشته بدلیل اینکه پروتز مورد استفاده به خوبی در کمر ایشان قرار نگرفته بود دوباره آشکار شد و بعد از مراجعه بیمارستان دوباره عمل جراحی انجام شد و مدت هشت هفته فیزوتراپی مداوم انجام می‌شد. اما متاسفانه علارغم فیزوتراپی‌ها دیگر ایشان توانایی راه رفتن پیدا نکردند.

وی با اشاره به اینکه سعید راد هم اکنون ۷۹ سال سن دارد ادامه داد: به مرور از اواخر سال گذشته مشکلات دیگری همچون عفونت ریه و مثانه نیز به مشکلات راه رفتن ایشان اضافه شد و علارغم مخالفت من و خانواده، با رضایت خودشان مورد عمل جراحی قرار گرفتند اما متاسفانه عمل موفقیت‌آمیز نبود.

نگاه راد با اشاره به اینکه حدود ۱۰ ماه است سعید راد در بستر بیماری است گفت: هم اکنون ایشان تحت نظر پزشک در یکی از کیلینک‌های تهران در حال درمان است اما مدت دو ماه است که روند درمان به خوبی پیش نمی‌رود و حال ایشان بهبود پیدا نکرده است.

نگاه راد از عموم مردم و علاقمندان سعید راد تقاضا کرد تا برای سلامتی این بازیگر سینما دعا کنند و افزود: در طی این مدت علاقمندان، سینماگران و خانه سینما پیگر وضعیت درمانی ایشان بودند و من از همه دوستان سپاسگذارم.

وی ادامه داد: بنا به خواسته ایشان و خانواده تاکنون خبر و تصویری از سعید راد منتشر نشده است.

 

منبع : ایلنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار