| کد مطلب: ۱۱۲۳۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد

مسافرکشی مالک زخم کاری پوششی برای انتقام!

فصل 3 سریال «زخم کاری» به کارگردانی محمد حسین مهدویان انتشار خود از از پلتفرم «فیلیمو» آغاز کرد.

مسافرکشی مالک زخم کاری پوششی برای انتقام!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، قسمت اول از فصل سوم سریال «زخم کاری» با نام «زخم کاری: انتقام» امروز جمعه 25 خرداد منتشر شد. محمدحسین مهدویان اینبار منبع اقتباسش را دو نمایشنامه «شاه‌لیر» و «ریچارد سوم» از این نمایشنامه‌نویس مشهور انگلیسی قرار داده است. پس از اینکه فصل دوم «زخم کاری» به واسطه ضعف‌هایی که داشت با نقدهای زیادی روبه‌رو شد، حالا مجموعه اتفاق‌های قسمت اول فصل سوم باعث شد بتوانیم تا حدی به وضعیت بهتر آن امیدوار باشیم.

 با بازگشت مالک به محور اصلی داستان «زخم کاری» در فصل سوم، حضور جواد عزتی بسیار پررنگ شده و اینبار مرموزتر از قبل به میدان آمده است.

بعد از فصل اول و دوم که با اقتباس از نمایشنامه‌های «مکبث» و «هملت» ویلیام شکسپیر ساخته شده بود، محمدحسین مهدویان اینبار منبع اقتباسش را دو نمایشنامه «شاه‌لیر» و «ریچارد سوم» از این نمایشنامه‌نویس مشهور انگلیسی قرار داده است. باید دید مهدویان چگونه در این فصل می‌تواند به این دو نمایشنامه پایبند باشد.

در ابتدای فصل جدید مالک را در شمایل مردی راننده می‌بینیم. او مسافرکشی می‌کند و به همه می‌گوید پس از بچه‌هایش دیگر به پول نیاز ندارد و برای گذراندن امورات زندگی، همین رانندگی کفایت می‌کند. رفته‌رفته اما با رفتاری از مالک مواجه می‌شویم که می‌فهمیم تغییری در شخصیت او ایجاد نشده و زندگی جدیدش هم پوششی برای انتقام است؛ اتفاقی که از عنوان فصل سوم هم می‌شود فهمید.

با توجه به گذشت زمان و سختی‌هایی که دو شخصیت سمیرا و مالک پشت‌سر گذاشته‌اند، گریم هردوشان تا حدی متفاوت شده است. موهای هردو سفیدتر شده و چهره‌هایشان شکسته‌تر به نظر می‌رسد. البته این تغییر درباره شخصیت سمیرا با بازی رعنا آزادی‌ور بیشتر به چشم می‌آید. او پس از مرگ میثم و بازگشت مالک، درگیر بحران روحی شدیدی شده و ابتدای فصل در اندیشه خودکشی است. دیگر نه می‌تواند به طلوعی نزدیک شود و نه توان این را دارد که مالک را از نزدیک ببیند. به همین دلیل هم نمی‌تواند به اندازه مالک که انگیزه انتقام دارد، طبیعی رفتار کند.

فصل سوم سریال «زخم کاری» به کارگردانی محمد حسین مهدویان انتشار خود از از پلتفرم «فیلیمو» آغاز کرد.

مهرواه شریفی‌نیا که در قسمت‌های پایانی فصل دوم وارد ماجرا شد در فصل سوم حضور پررنگی دارد.

در قسمت اول از فصل سه «زخم کاری»، علاوه بر مالک، حضور شخصیت‌هایی طلوعی، سمیرا، سیما، کیمیا پانی و دستمالچی هم پررنگ است. روابط میان شخصیت‌ها در فصل سوم، همین ابتدا کاملا مشخص می‌شود و در انتهای قسمت اول با حرکت نهایی مالک، گره اصلی این فصل شکل می‌گیرد.

فصل سوم سریال «زخم کاری» با نام «زخم کاری: انتقام»، به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان جمعه‌ها در پلتفرم فیلیمو منتشر می‌شود.

 

منبع : فیلم نیوز

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار