| کد مطلب: ۱۱۳۵۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد

پاول دورف پسر خود را تهدید به مرگ کرد!

پاول دوروف، میلیاردر ۳۹ ساله فرانسوی و روسی‌الاصل از سوی ایرینا بولگار، شریک زندگی پیشین و مادر فرزندانش متهم به ارتکاب «اقدامات خشونت‌آمیز» علیه یکی از کودکانشان شده است.

پاول دورف پسر خود را تهدید به مرگ کرد!

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ بولگار در مارس ۲۰۲۳ میلادی شکایتی را علیه او در دادگاه ژنو طرح کرده و اکنون دادستان‌ فرانسه از سوئیس خواسته است که درباره این ادعا، اطلاعات بیشتری را در اختیار دستگاه قضایی فرانسه بگذارد. آنها سه فرزند دارند و اکنون خانم بولگار و فرزندانش در سوئیس زندگی می‌کنند.

بر اساس شکایتی که علیه مدیرعامل تلگرام در دادگاه سوئیس طرح شده، پاول دوروف بین سال‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲ میلادی پنج بار به کوچکترین پسرش آسیب رسانده و حتی در یک مورد، ظاهراً تهدید کرده است که «او را خواهد کشت».

در این شکایت آمده است که رفتار خشونت‌آمیز پدر با فرزندش باعث شده که کودک همواره مضطرب باشد، دچار مشکلاتی برای خوابیدن همچنین شب ادراری و کابوس‌های شبانه شود.

ایرینا بولگار ادعا می‌کند که آنها در پایان سال ۲۰۱۸ میلادی از یکدیگر جدا شدند و دوروف کتباً متعهد شده است که ماهانه ۱۵۰ هزار یورو برای تامین مخارج او و نگهداری از فرزندانش بپردازد.

در این شکایت همچنین آمده است که دوروف از سپتامبر ۲۰۲۲ میلادی فرزندان خود را ندیده و دیگر هیچ اقدامی برای مراقبت از آنها نمی‌کند و حتی کارت‌های بانکی را که به خانم بولگار داده بود تا مبلغ ۱۵۰ هزار یورو کمک‌هزینه ماهانه را از مسیر آنها تامین کند، اکنون «مسدود» شدند.

خانم بولگار در پستی در اینستاگرام نوشته است که در سال ۲۰۱۲ میلادی با دوروف ملاقات کرده و از سال ۲۰۱۳ با هم در سن پترزبورگ زندگی می‌کردند؛ جایی که سه فرزندشان به دنیا آمدند.

او افزوده که از سال ۲۰۲۰ میلادی او و فرزندانش در سوئیس زندگی می‌کنند. به نوشته او، در سوئیس نیز آنها همچنان یک «زوج» بودند و دوروف به همراه مادر و برادرش به دیدار او و فرزندانش در سوئیس می‌رفته است.

ایرینا بولگار می‌نویسد که تا کنون اطلاعات مربوط به خانواده‌اش را برای جلوگیری از جلب توجه عمدی به سمت او یا فرزندانش منتشر نکرده است؛ اما بعدا نظرش تغییر کرده زیرا فرزندانش می‌پرسیدند که چرا برخلاف دو فرزند بزرگتر پدرشان، هیچ اطلاعاتی در مورد آنها در اینترنت وجود ندارد.

 

منبع : خبر آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار