| کد مطلب: ۱۰۸۴۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد

ساف: صحبت‌هایم درباره حماس تحریف شد

دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) تاکید کرد که اظهارات وی درباره محاکمه جنبش حماس بعد از آتش‌بس تحریف شده‌است.

ساف: صحبت‌هایم درباره حماس تحریف شد

حسین الشیخ، دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین(ساف) در مصاحبه با الجزیره گفت: اظهارات من درباره محاکمه حماس بعد از پایان جنگ غزه تحریف شده‌است. تشکیلات خودگردان فلسطین اولین طرفی بود که از مقاومت دفاع کرد.

وی توافق با رژیم صهیونیستی درباره آزاد کردن اموال بلوکه شده تشکیلات خودگردان فلسطین را تکذیب کرد و گفت: موضوع مهم در حال حاضر به حاشیه راندن و به انزوا کشاندن کابینه اسرائیل به ریاست بنیامین نتانیاهو در سطح بین‌المللی است.

اخیرا شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم و تشکیلات خودگردان فلسطین با مکانیزمی برای آزاد کردن اموال بلوکه شده تشکیلات توسط رژیم صهیونیستی به توافق رسیده‌اند و بر اساس این توافق این رژیم از اسامی که از تشکیلات خودگردان فلسطین حقوق دریافت می‌کنند، با خبر خواهد شد.

این مسؤول فلسطینی گفت: توافق اسلو در زیر تانک‌های اسرائیل دفن شد. آنچه اکنون رخ می‌دهد تجاوز گسترده اسرائیل به نوار غزه است. تشکیلات خودگردان فلسطین در زیر چکش اسرائیل قرار دارد و یک میلیون سرباز برای مقابله با دولت اسرائیل ندارد. تشکیلات خودگردان فلسطین نمی‌خواهد شاهد قتل و کوچاندن مردم کرانه باختری مثل غزه باشد.

الشیخ تاکید کرد: روند حل و فصل و مذاکرات به دلیل یک دولت تندروی راست‌گرا با مشکلاتی مواجه است. باید در روند مقاومت مسلحانه و حل و فصل سیاسی بازنگری شود. صندوق انتخابات باید بین طرح حل و فصل و مقاومت داور باشد.

پیشتر اظهارات حسین الشیخ درباره محاکمه حماس بعد از جنگ غزه موجب خشم گسترده مردم فلسطین شد.

این درحالی است که جنگ غزه همچنان ادامه دارد و تاکنون به شهادت و زخمی شدن ده‌ها هزار فلسطینی منجر شده‌است. همچنین اشغالگران هفتاد و پنجمین روز جنگ در غزه را با حملات و بمباران شدید چندین منطقه و پس از انجام کشتارهای پی در پی در عرض چند ساعت که جان ۱۰۰ تن را گرفت و صدها مجروح در پی داشت، آغاز کردند. این حملات در میان درگیری‌های شدید زمینی با نیروهای مقاومت در چندین محور ادامه دارند.

 

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار