| کد مطلب: ۱۱۳۰۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد

تمهیدات ترافیکی مراسم تحلیف و ساعت کار مترو اعلام شد

رییس پلیس راهور تهران بزرگ، تمهیدات ترافیکی ویژه مراسم تحلیف رئیس جمهوری در معابر اطراف ساختمان مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.

تمهیدات ترافیکی مراسم تحلیف و ساعت کار مترو اعلام شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور با اشاره تمهیدات ترافیکی مراسم تحلیف چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت : این مراسم فردا سه شنبه ۹ مرداد ماه، از ساعت ۱۶ در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود؛ بنابراین پلیس تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای را برای هر چه منظم تر و با شکوه تر برگزار شدن این مراسم اتخاذ کرده است.

وی با اشاره به خیابان‌هایی که در آنها توقف ممنوع است؛ افزود : از ساعت ۸ صبح روز سه شنبه، توقف در خیابان مجاهدین مسیر رفت و برگشت از تقاطع آبسردار به سمت غرب، خیابان ابن سینا از تقاطع فخر آباد، خیابان مصطفی خمینی به سمت جنوب تا تقاطع امیرکبیر، میدان بهارستان از جمهوری تا ظهیرالاسلام، خیابان شهید گودرزی در ظلع جنوبی مجلس، خیابان شهید دیالمه از امیر کبیر به سمت شمال، از خیابان آژانلو تا خیابان مجاهدین ممنوع است.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد : از ساعت ۱۰ صبح، محورهای فرعی اطراف مجلس در خیابان‌های شهید دیالمه، شهید آژانلو و مجاهدین با نیوجرسی مسدود خواهند شد.

موسوی پور گفت: از ساعت ۱۴ مسیرهای شرق به غرب خیابان مجاهدین، از تقاطع آبسردار و از محدوده شمال به جنوب ابن سینا از تقاطع فخر آباد به سمت جنوب مسدود می شود.

وی افزود: در محدوده خیابان جمهوری از تقاطع مخبر الدوله و در ادامه از خیابان ظهیر الاسلام به سمت شرق و خیابان مصطفی خمینی در مسیر جنوب به شمال از تقاطع امیر کبیر و از خیابان شهید دیالمه از خیابان امیر کبیر به سمت مجلس شورای اسلامی نیز محدودیت تردد ایجاد می شود.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: متروی میدان بهارستان از ساعت ۱۴تا۱۹ مسافرگیری نخواهد داشت. همچنین پمپ بنزین مجاهدین در محدوده ضلع شمالی مجلس و خیابان ابن سینا روبروی بیمارستان نیز غیر فعال می شود.

موسوی پور گفت که از تمامی شهروندان تقاضا می کنیم با توجه به حضور شخصیت ها و مهمانی که از سایر کشورها برای شرکت در این مراسم حضور دارند و در سطح شهر از هتل به سمت مجلس و بالعکس تردد دارند؛ از تردد و انجام سفرهای غیر ضروری در سطح معابر شهر تهران در روز سه شنبه خودداری کنند. همچنین با تیم های پلیس راهور تهران بزرگ همکاری لازم را داشته باشند.

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار