| کد مطلب: ۱۰۷۶۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد

قاتلان فراری افزایش چشمگیر داشتند!

سردار سعید منتظرالمهدی اظهار داشت: در هفت ماهه نخست امسال، دستگیری قاتلان ۱۴ درصد رشد داشت که نشان از عزم جزم پلیس برای به دام انداختن این تبهکاران خطرناک و حفظ امنیت شهروندان دارد.

قاتلان فراری افزایش چشمگیر داشتند!

 سخنگوی فراجا با اشاره به افزایش ۱۴ درصدی دستگیری قاتلان فراری به مجرمان و عاملان هر جرم و جنایتی هشدار داد که حتی اگر سال‌ها در حال فرار و زندگی مخفیانه داشته باشند، در نهایت به دست عدالت گرفتار خواهند شد.

به گزارش ایرنا، سردار سعید منتظرالمهدی روز پنجشنبه اظهار داشت: در هفت ماهه نخست امسال، دستگیری قاتلان ۱۴ درصد رشد داشت که نشان از عزم جزم پلیس برای به دام انداختن این تبهکاران خطرناک و حفظ امنیت شهروندان دارد.

سردار منتظر المهدی تاکید کرد: در این مدت حدود ۶۱ درصد از اراذل و اوباش چاقو به دست و قداره کشانِ سلب کننده آرامش و آسایش روانی جامعه، دستگیر و به قانون سپرده شدند.

سخنگوی فراجا با اشاره به اینکه شهادت ماموران پلیس، تنها منحصر به هفته ها و ماه های اخیر نیست و جزء ناگزیر و جدایی ناپذیر ماموریت های متعدد و متنوع حافظان امنیت است، افزود: گرچه منتهای آمال همکاران سبزدلمان، قرار گرفتن در میان خیل شهدا است اما این آرزوی مقدس، دلیلی بر گذشتن از تقصیر قاتلان و عدم پیگیرد مسببان شهادت ماموران پلیس نیست؛ آنها را دنبال کرده و به خانواده معزز همکاران شهید نیز اطمینان می‌دهیم که هیچ پرونده‌ای را ناتمام رها نمی‌کنیم زیرا حق این پیگرد قانونی و دستیابی به نتیجه برای فراجا محفوظ است.

 

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار