| کد مطلب: ۱۱۱۷۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد

شروع یک سرمایه گذاری پایدار و تضمین شده با احداث باغ گردو !

اغلب مردم به دنبال سرمایه گذاری بلند مدت و موفقی هستند که بتواند در طولانی مدت یک درآمد پرسود را برای آنها به همراه داشته باشد. به جرات می توان گفت یکی از موفق ترین سرمایه گذاری ها احداث باغ گردو تجاری است! گردو میوه بازارپسندی است که هر چقدر میزان کیفیت و باردهی بالاتر باشد استقبال افزایش یافته و سوددهی بالا می رود.

شروع یک سرمایه گذاری پایدار و تضمین شده با احداث باغ گردو !

در این مطلب به بررسی تخصصی فاکتورهای مهم در احداث باغ گردو و خرید نهال گردو تجاری از نوین گردو می پردازیم.

برای مشاهده لیست خرید نهال گردو به سایت www.gerdo.pro مراجعه نمایید.

توجیه اقتصادی خرید نهال گردو

آیا خرید نهال گردو توجیه اقتصادی دارد؟ این نهال چقدر می تواند برای سرمایه گذاری بلند مدت مفید باشد؟ گردو از محصولات بی نظیر بازارپسندی است که از نظر اقتصادی بازار تجاری عالی دارد که در ادامه به بررسی اهمیت احداث باغ گردو می پردازیم.

  1. سوددهی پایدار

درخت گردو یک منبع پایدار در سوددهی اقتصادی است.یعنی باغدار بعد از کاشت درخت گردو تا یک نسل بعد از خود می تواند از درامد باغ گردو استفاده کند.این سوددهی موجب استقبال در کاشت از درخت گردو شده است که تا یک نسل بعدی ادامه دارد.

  1. مدیریت آسان

درختان گردو به رسیدگی و مراقبت های کمتری نیاز دارند.شاید اگر سرمایه گذاری خود را روی دیگر مشاغل بگذارید با چالش ها و زحمات بیشتری رو به رو شوید اما درختان گردو با حداقل زحمت شما را به بیشتری سوددهی و بازدهی می رساند.

  1. بازارپسندی بالا

گردو از محصولاتی است که به محض ورود به بازار به فروش می رسد.از طرفی بازار داخلی و خارجی بالایی دارد و به عنوان بهترین رقم صادراتی می باشد.وقتی محصولاتی بازارپسند باشند از نظر اقتصادی موفق ترند.

  1. نهال مقاوم

اکثر باغداران بعد از کاشت برخی نهال ها معترض هستند که محصولات آنها بر اثر بیماری و یا سرما از بین رفته اند.اما درخت گردو جزو درختان مقاومی است که ارقام پیوندی و اصلاح شده آن در مناطق کوهستانی کاشته می شود و پایداری عالی به بیماری و آفات دارند.از این رو درختان مقاومی مثل گردو می تواند مورد عالی برای سرمایه گذاری باشد.

فاکتورهای موثر در احداث باغ گردو

اگر قصد احداث باغ گردو را دارید بایستی به چند فاکتور مهم توجه داشته باشید که در ادامه به آنها می پردازیم :

  1. خرید نهال

اگر می خواهید باغ تجاری گردو را احداث کنید حتما از نهال های پیوندی و اصلاح شده برای کاشت استفاده کنید.این نهال ها با افزایش ژن مثبت دارای بازدهی بهتر و کیفیت بالاتری هستند.ارقام بذری حدود 3 تن و ارقام پیوندی بیشتر از 6 تن باردهی دارد.

  1. شرایط اقلیمی منطقه

آب و هوای هر منطقه را بسنجید و با توجه به شرایط اقلیمی نهال گردو مناسب را برای کاشت انتخاب کنید.مناطق با ارتفاعات بالاتر از 1000 متر مناسب کاشت ارقام سردسیری است.

  1. مراقبت و رسیدگی

یکی از راه های افزایش باردهی درخت گردو توجهات باغدار به زمان آبیاری, هرس, کوددهی و گرده افشانی درخت گردو است.این موارد را در نظر بگیرید و در زمان مناسب آنها را لحاظ کنید.

  1. گرده افشانی درخت گردو

درختان گردو خودگرده زا نیستند و نیازمند گرده افشان برای افزایش باردهی می باشند.حتما در میان هر 10 تا 15 اصله نهال گردو یک رقم گرده افشان برای افزایش باردهی استفاده کنید.

بهترین نهال گردو برای احداث باغ گردو تجاری کدام است ؟

برای داشتن یک باغ گردو تجاری بایستی بهترین نهال گردو از لحاظ باردهی, مقاومت و کیفیت را انتخاب کنید.از محبوب ترین ارقام نهال گردو با بازدهی بالا نهال های زیر است :

  1. نهال گردو چندلر

چندلر زودبارده است و در مناطق معتدل و سردسیر به باردهی می رسد.این نهال در فاصله 6*6 کاشته شده و در ارتفاعات 600 تا 1500 متر به بازدهی می رسد.باردهی آن تجاری است.

  1. نهال گردو ژنوتیپ برتر

از نهال های اصلاح شده که در کمترین زمان به باردهی می رسد و از لحاظ مقاومت عالی است.در مناطق کوهستانی و سردسیر بازدهی مطلوبی دارد.

  1. نهال گردو فرنور

بهترین انتخاب برای اقلیم کوهستانی است که زمینه کاشت در ارتفاعات 1200 تا 3000 متر را دارد.این نهال از مقاومت خوبی برخوردار است و اصالت آن به فرانسه بر می گردد.

  1. نهال گردو پکان

پکان برای مناطق گرمسیر بوده و گزینه خوبی برای اقلیم سردسیر به حساب نمی آید.از لحاظ کیفیت عالی بوده و دارای باردهی تجاری می باشد.عمر اقتصادی بالایی داشته و داری پوست کاغذی با مغز درشت است.

سخن پایانی

سرمایه گذاری بلند مدت و پرسود ایده آل هر فردی است.احداث باغ گردو می تواند به عنوان یک سرمایه گذاری مطلوب و تجاری به حساب بیاید که هر فرد را به این ایده آل برساند.دلیل ارزش و اهمیت احداث باغ گردو مقاومت درخت گردو به شرایط اقلیمی مختلف, بازارپسند بودن گردو و درامدزایی تا یک نسل بعد است.

به گفته نهالستان نوین گردو به بررسی کامل اهمیت احداث باغ گردو و خرید نهال گردو پربازده پرداختیم.با مشاوره رایگان در خصوص انتخاب نهال گردو می توانید قدم های محکم تری بردارید.

نهالستان نوین گردو اولین مرکز معتبر خرید نهال در کشور است که تمامی ارقام نهال میوه گلدانی, دیمی, کشت بافت و غیره را بدون واسطه و با تضمین قیمت و کیفیت عرضه می کند.

منبع مقاله : نهالستان نوین گردو

آدرس وبسایت :    www.gerdo.pro

آدرس نهالستان : کرج , خرید نهال بصورت حضوری و آنلاین

شماره تماس ثبت سفارشات : 09121243597

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار