| کد مطلب: ۱۱۳۰۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد

سرمربی گل گهر درباره انتقال اخباری جواب تلفن پروین را نداد

تارتار دشمنی را در حق پرسپولیس تمام کرد

علی پروین برای میانجیگیری با مهدی تارتار تماس گرفت اما سرمربی تیم فوتبال گل گهر حتی پاسخ تماس تلفنی مربی سابق خود را هم نداد.

تارتار دشمنی را در حق پرسپولیس تمام کرد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، محمدرضا اخباری و باشگاه پرسپولیس از مدتها قبل به توافق رسیده بودند. اخباری در انتظار تعیین تکلیف علیرضا بیرانوند بود و هنگامی که تکلیف بیرو مشخص شد و سر از تراکتور درآورد، اخباری طبق توافق قبلی با مدیران گل گهر خواهان جدایی شد که به یک باره مهدی تارتار اعلام کرد به این بازیکن نیاز دارد و اجازه حضور او در پرسپولیس را نمی‌دهد. این اتفاق درحالی رخ داد که مهدی تارتار پیش از این با انتقال سامان فلاح به باشگاه استقلال موافقت کرده بود و اهالی فوتبال پیش بینی می‌کردند با توجه به سبقه پرسپولیسی تارتار و حمایتی که هواداران پرسپولیس در تمام این سال ها از این مربی داشتند، مهدی تارتار در مواجهه با انتقال اخباری کمی منعطف‌تر عمل کند اما این اتفاق رخ نداد و مهدی تارتار از همان ابتدا اعلام کرد به هیچ وجه محمدرضا اخباری را به پرسپولیس نمی‌دهد. اتفاقی که اسباب دلخوری رضا درویش، مدیران پرسپولیس و هواداران این تیم را فراهم آورد.

در همین راستا علی پروین که همواره از تارتار مثل بقیه شاگردانش حمایت کرده و حتی در همین نقل و انتقالات اخیر انتقادات زیادی را به خاطر حمایت از تارتار به عنوان یکی از نامزدهای سرمربیگری پرسپولیس متحمل شد، تصمیم گرفت با شاگرد سابقش تماس بگیرد.

علی پروین تصمیم گرفت با مهدی تارتار تماس گرفته تا اگر راهی برای انتقال اخباری وجود دارد را با او درمیان بگذارد اما در کمال تعجیب شاگرد سابق جواب علی پروین را نداد و تماس های علی پروین را بی پاسخ گذاشت. جالب این که تارتار در ادامه حتی پاسخ تماس رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را هم نداد تا به نوعی وضعیت خود را با علی پروین و همین طور باشگاه پرسپولیس تا حد زیادی منشخص و معلوم کند.

 

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار