| کد مطلب: ۱۱۳۰۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد

اعلام جزییات و شرایط فروش ارز اربعین در بانک پارسیان

بانک پارسیان از طریق شعب منتخب، باجه ارزی در فرودگاه امام خمینی (ره) و پیام‌رسان ” آی گپ” اقدام به فروش ارز به زائران اربعین می‌کند.

اعلام جزییات و شرایط فروش ارز اربعین در بانک پارسیان

آرمان ملی آنلاین - بانک پارسیان به‌منظور تسهیل در ارائه خدمات بانکی و تأمین ارز موردنیاز زائران عتبات عالیات در ایام اربعین، از طریق شعب منتخب خود و با ایجاد باجه ارزی ویژه خود در فرودگاه امام خمینی و از طریق پیام‌رسان “آی گپ” اقدام به فروش ارز به میزان ۲۰۰ هزار دینار عراق به هریک از متقاضیان می‌کند و زائران اربعین با ارائه مدارک لازم می‌توانند ارز موردنیاز خود را دریافت کنند.

همچنین زائران گرامی برای خرید ارز اربعین از طریق ” آی گپ” نیز می‌توانند با نصب آخرین نسخه‌ی این اپلیکیشن و ورود به صفحه (تب) «خدمات» از طریق گزینه ” ارز اربعین ” ارز مسافرتی خود را خریداری کنند.

سرپرستان خانوار می‌توانند به‌منظور خرید ارز اربعین اعضای خانواده خود (همسر و فرزندان بالای ۵ سال) از تاریخ ۷ مردادماه لغایت ۳ شهریورماه ۱۴۰۳ با در دست داشتن اصل کارت ملی و گذرنامه یا «برگه تردد اربعین» معتبر زائر، به شعب منتخب بانک پارسیان در سراسر کشور و یا باجه فروش ارز این بانک در فرودگاه امام خمینی (ره) مراجعه و یا از طریق پیام‌رسان ” آی گپ” اقدام نمایند.

گفتنی است؛ بانک پارسیان برای نهمین سال پیاپی است که در جهت خدمت‌رسانی مطلوب و شایسته به زائران اربعین، اقدام به تأمین و عرضه ارز موردنیاز زائران کربلای معلی در اربعین نموده است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار