| کد مطلب: ۱۱۳۰۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد

الکسیس گندوز دروازه بان پرسپولیس می شود

پرسپولیس مذاکرات خود را با الکسیس گندوز گزینه جانشینی علیرضا بیرانوند از الجزایر دنبال می‌کند.

 الکسیس گندوز دروازه بان پرسپولیس می شود

به گزارش آرمان ملی آنلاین، بعد از بن‌بست در مذاکرات پرسپولیس با گزینه برزیلی که باشگاهش با انتقال وی مخالفت کرده و مبلغ بالایی را برای آن اعلام کرد، اکنون باشگاه پرسپولیس به دنبال گزینه دیگری است که مذاکرات با وی را به صورت موازی دنبال کرده بود.

متیوس کُنیا کی‌روش از فلامینگو دروازه‌بانی بود که پرسپولیس امیدوار به جذب او بود اما این باشگاه برزیلی با انتقال قرضی وی نیز مخالفت کرد تا اکنون باشگاه پرسپولیس ضمن ادامه مذاکره با آنها، بحث جدی خود را برای انتقال الکسیس گندوز رو نیز دنبال کند.

دروازه‌بان ۲۸ ساله فعلی تیم بلویزداد الجزایر با ۱۹۱ سانتی‌متر قامت متولد فرانسه و شهر سنت آتین است. او دوران فوتبال حرفه‌ای خود را نیز در این شهر استارت زده و در ادامه راهی الجزایر شده است.

قیمت او نزدیک به ۹۰۰ هزار دلار برآورد شده که البته باشگاه پرسپولیس در توافقات و مذاکرات ابتدایی با مبلغی پایین‌تر موفق به بحث و بررسی این انتقال شده است.

الکسیس گندوز اکنون جدی‌ترین گزینه دروازه‌بانی پرسپولیس محسوب می‌شود و این در حالیست که گفته می‌شود محمدرضا اخباری نیز آخرین تلاش‌های خود را برای راضی کردن مهدی تارتار برای حضور در پرسپولیس دنبال می‌کند و باید دید در نهایت شماره یک سرخ‌ها بعد از بیرانوند به کدام دروازه‌بان خواهد رسید.

 

منبع : همشهری آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار