| کد مطلب: ۴۴۲۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد

رییس هیأت مدیره بانك صنعت و معدن:

گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در این بانك 211 درصد افزایش داشته است

رییس هیأت مدیره بانك صنعت و معدن اعلام داشت: میزان گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در بانك صنعت و معدن در پایان 11 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 211 درصد افزایش یافته است.

گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در این بانك 211 درصد افزایش داشته است

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی بانك صنعت و معدن، اصغر پاك طینت ضمن بیان مطلب فوق افزود: میزان گشایش اعتبارات اسنادی ریالی توسط این بانك در 11 ماهه نخست سال جاری بیش از دو برابر شده است و با وجود اینكه این روش بیشتر در حوزه تجارت بین الملل كاربرد دارد اما با توجه به مزایای آن در معاملات تجاری داخلی نیز قابل استفاده است و با توجه به الزام هایی كه برای بانك گشاینده برای اعتبارسنجی دقیق متقاضی وجود دارد، امنیت بیشتری برای طرف های معامله و صحت معاملات ایجاد می كند.
پاك طینت تصریح كرد: در همین مدت میزان پرداخت تسهیلات نیز 83 درصد رشد داشته و مانده سپرده های چهارگانه نیز به همت و تلاش همكاران و تعامل مناسبی كه با مشتریان داشته اند، به میزان 82 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.
رییس هیأت مدیره بانك صنعت ومعدن اظهار داشت: امیدواریم با پیاده سازی بانكداری دیجیتال كه سبب افزایش كیفیت خدمات و تسهیل فرآیندهای ارائه این خدمات خواهد شد، شاهد بهبود شاخص های عملكردی و در نهایت ارتقای جایگاه این بانك و تثبیت برند آن به عنوان یك بانك خوشنام تخصصی و توسعه ای باشیم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار