| کد مطلب: ۱۱۳۵۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد

فیرمینو در الاهلی ماندگار شد

ستاره سابق لیورپول، مقابل استقلال و پرسپولیس

روزنامه الریاضیة خبر داد که روبرتو فیرمینو در الاهلی می‌ماند و موضوع جدایی او منتفی است.

ستاره سابق لیورپول، مقابل استقلال و پرسپولیس

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، پس از جذب ایوان تونی، شایعات زیادی درخصوص احتمال جدایی روبرتو فیرمینو به گوش می‌رسید. باشگاه الاهلی که به دنبال کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های داخلی و آسیاست، در تلاش بود تا بازیکنان خارجی باکیفیتی را به ترکیب خود اضافه کند.

در همین خصوص، شنیده می‌شد که احتمال دارد تا الاهلی با فروش ستاره سابق لیورپول، جای یک نفر را در فهرست مجاز برای جذب حداکثر هشت بازیکن خارجی خالی کند و مهره جدیدی را به خدمت بگیرد که الریاضیة از ادامه همکاری با فیرمینو خبر می‌دهد.

در گزارش روزنامه عربستانی آمده است: مدیریت باشگاه الاهلی پیشنهاد ارائه‌شده از سوی باشگاه التعاون برای جذب روبرتو فیرمینو، مهاجم برزیلی تیم فوتبال این باشگاه، که به‌صورت یک قرارداد قرضی بود را رد کرد.

طبق اطلاعات به‌دست‌آمده از منابع خاص "الریاضیة"، حتی با وجود قرارداد جدید با ایوان تونی، مهاجم انگلیسی که بامداد شنبه از باشگاه برنتفورد به الاهلی پیوست و قراردادی تا سال ۲۰۲۸ امضا کرد، باشگاه الاهلی تصمیم به حفظ این مهاجم برزیلی در تیم خود گرفته است.

"الریاضیة" روز چهارشنبه گزارش داد که مدیریت باشگاه التعاون به‌طور رسمی نامه‌ای به باشگاه الاهلی ارسال کرده و درخواست کرده بود تا فیرمینو را به‌صورت قرضی تا پایان فصل به خدمت بگیرد.

فیرمینو فصل گذشته از لیورپول انگلیس به الاهلی پیوست و در ۳۴ مسابقه در تمامی رقابت‌ها به میدان رفت که در این بازی‌ها، ۹ گل به ثمر رساند و ۷ پاس گل نیز ثبت کرد.

بدین ترتیب و با ماندگار شدن فیرمینو، او در رقابت‌های لیگ نخبگان برابر استقلال و پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار