| کد مطلب: ۱۱۳۵۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد

گفت‌وگوی بی واسطه مدیران ارشد بانک ملی ایران با مشتریان

در آستانه هفته بانکداری و نود و ششمین سالروز تاسیس بانک ملی ایران مشتریان گرامی می‌توانند بدون واسطه با مدیران ارشد این بانک گفت‌وگو کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.

گفت‌وگوی بی واسطه مدیران ارشد بانک ملی ایران با مشتریان

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران ، مدیران ارشد بانک ملی از تاریخ ۱۷ الی ۲۱ شهریور ماه با حضور در واحد ارتباط مردمی پاسخگوی سوالات مشتریان خواهند بود.

بر اساس جدول زمانی در تاریخ۱۴۰۳/۶/۱۷مشتریان می توانند نظرات، پیشنهادات، انتقادات خود را از ساعت ۹ الی ۱۱  ، ۱۰ الی ۱۱ و ۱۲ الی ۱۳ به ترتیب با حسن کاظمی، عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی، جواد بخشی، عضو هیات عامل و معاون پشتیبانی، امیرمسعود رزازان عضو هیات عامل و معاون مالی در میان بگذارند .

همچنین روز یک شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۸عباس شفیعی رئیس هیات مدیره از ساعت ۸ الی ۹:۳۰ و عباس پیروزی عضوهیات عامل و معاون اعتباری از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۱ در واحد ارتباط مردمی پاسخگوی تماس مشتریان خواهند بود.

حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون امور شعب در تاریخ ۱۴۰۳/۶/۲۰ از ساعت۷:۳۰ الی ۹ و حمیدرضا مختاریان عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات نیز در تاریخ ۱۴۰۳/۶/۲۱ از ساعت ۸ الی ۱۰ با حضور در این واحد با مشتریان سخن خواهند گفت.

گفتنی است مشتریان گرامی می توانند از طریق شماره تماس ۶۴۱۴۰ کلید ۳ با واحد پاسخگویی بانک ملی ایران تماس حاصل کرده و  مطابق جدول زمانی اعلام شده با مدیران ارشد بانک، پیرامون سوالات و مشکلات خود گفت و گو کنند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار