| کد مطلب: ۱۱۳۵۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد

تعطیلی سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ / کدام استان‌ها تعطیل شد؟

جزییات تعطیلی سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ را در این گزارش بخوانید. وزیرکشور اعلام کرده بود که تصمیم نهایی برای تعطیلی ۱۳ شهریور اول هفته اعلام می‌شود.

تعطیلی سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ / کدام استان‌ها تعطیل شد؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، دوشنبه هفته جاری یعنی ۱۲ شهریور (به مناسبت ۲۸ صفر و رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)) تعطیل رسمی است. چهارشنبه یعنی ۱۴ شهریور ماه نیز به مناسبت ۳۰ صفر و شهادت امام رضا (ع) تعطیل رسمی اعلام شده است. وزیر کشور از احتمال تعطیلی سه شنبه خبر داده است.

سه‌شنبه تعطیل شد؟

وزارت کشور اعلام کرد سه‌شنبه این آینده تعطیلی عمومی نخواهیم داشت و شاید تنها مشهد تعطیل باشد.  تعطیلی احتمالی ‌سه‌شنبه فقط مربوط به خراسان رضوی است.

با توجه به اینکه دستگاه‌ها اعلام آمادگی کردند و هماهنگ شده بود، مصوبات پیشنهادی استان خراسان رضوی در جلسه تصویب می‌شود و تنها تعطیلی روز سه‌شنبه را بررسی و نهایت تا شنبه نتیجه را اعلام می‌کنیم.

هنوز خبری از تعطیلی سه شنبه هیچ یک از استان‌ها منتشر نشده است. درصورت اعلام این گزارش فورا به روز خواهد شد.

تغییر ساعت کار ادارات و بانک‌ها / تعطیلی ادارات فردا

بر اساس اعلام معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی با توجه به تشدید موج گرما و لزوم مدیریت مصرف برق در کشور؛ ساعت پایان کار کلیه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند، از روز یکشنبه الی پنجشنبه ۱۱ الی ۱۵ شهریور ساعت ۱۱:۳۰ خواهد بود.

فعالیت کارکنان شاغل در بانک‌ها و بیمه‌های استان بعد از ساعت مذکور با نظر شورای هماهنگی ذی‌ربط است.

پایگاه‌های انتقال خون و نیز مراکز اهدای خون در سطح استان مشمول کاهش ساعت نبوده و مطابق برنامه عادی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

فعالیت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان اعم از دولتی و غیر دولتی و کارکنان شاغل در مراکز درمانی و بهداشتی استان با تشخیص مدیر واحد ذی‌ربط است.

منبع : اقتصادآنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار