| کد مطلب: ۱۱۳۵۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد

پیش‌بینی هوای تهران تا چهارشنبه

هواشناسی استان تهران وضع هوای استان از امروز تا روز چهارشنبه را اعلام کرد.

پیش‌بینی هوای تهران تا چهارشنبه

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از امروز تا چهارشنبه (۱۰ تا ۱۴ شهریور) افزایش نسبی دما در سطح استان پیش بینی می شود.

 بر اساس بررسی نقشه‌های پیش یابی آسمان استان تهران امروز (۱۰ شهریور) صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و سرعت وزش باد و در بعضی ساعات غبار رقیق، افزایش بعضی آلاینده‌ها به‌ویژه «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» و «ازن» پیش‌بینی می‌شود.

همچنین امروز در ارتفاعات به‌ویژه فیروزکوه در ساعات بعد از ظهر و شب گاهی رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقتی و در نیمه جنوبی و نواحی غربی استان افزایش باد، گاهی وزش باد نسبتا شدید و خیزش احتمالی گرد و خاک مورد انتظار است.

از امروز تا چهارشنبه(۱۰ تا ۱۴ شهریور) افزایش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه‌های استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۱ شهریور) صاف تا کمی ابری، در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد و دوشنبه (۱۲ شهریور)، صاف تا کمی ابری، در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار