| کد مطلب: ۴۴۱۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد

عضو هیأت مدیره بانك صنعت و معدن:

گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در این بانك از رشد 190 درصدی برخوردار است

عضو هیأت مدیره بانك صنعت و معدن اظهار داشت: میزان گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در بانك صنعت و معدن در 10 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 190 درصد، افزایش داشته است.

گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در این بانك از رشد 190 درصدی برخوردار است

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی بانك صنعت و معدن، علی موحدنژاد ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: میزان گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در 10 ماهه امسال و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از رشد ۱۹۰ درصدی برخوردار بوده که نشان از عزم همکاران این بانک در حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان دارد.
وی با اشاره به رشد قابل توجه میزان پرداخت های این بانك در قالب انواع تسهیلات به واحدهای تولیدی كشور عنوان داشت: با تمركز بر گزینش طرح ها بر اساس گزارش های توجیهی كارشناسی شده و بررسی اهلیت و صلاحیت مجریان طرح های صنعتی و معدنی، موفق شدیم میزان پرداختی ها به طرح های یاد شده را تا 78 درصد افزایش دهیم.
این مدیر ارشد بانكی افزود: در همین بازه زمانی 10 ماهه، مانده سپرده های چهارگانه 73 درصد بیشتر شده و میزان صدور ضمانتنامه های ریالی نیز 43 درصد بیشتر از سال گذشته بوده است.
عضو هیأت مدیره بانك صنعت و معدن همچنین با اشاره به افزایش میزان وصول مطالبات این بانك عنوان كرد: میزان وصول مطالبات غیر جاری در 10 ماهه امسال، علیرغم تداوم ركود و مشكلات تحریم های ظالمانه بر بخش تولید كشور از افزایش 56 درصدی برخوردار است كه امیدواریم با عارضه یابی، انجام مساعدت های ممكن در چارچوب قوانین و تعامل و ارتباط مداوم با تولیدكنندگان میزان مطالبات در این بانك به حداقل برسد.
وی در پایان خاطرنشان كرد: این بانك در نظر دارد با تدوین برنامه ها و سیاست های اعتباری بر طبق نظرات كارشناسان این بانك و خبرگان شبكه بانكی در سال جدید از تمام توان و ظرفیت های خود برای حمایت از صنعتگران و معدنكاران كشور بهره ببرد تا دیگر در هیچ استان كشور شاهد مختل شدن خطوط تولید یا تعطیلی بنگاه های تولیدی نباشیم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار