| کد مطلب: ۱۱۳۵۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد

جمیله علم الهدی: پیکر همسرم شرایط خاصی داشت و من ندیدم

جمیله علم الهدی درباره شهید رئیسی می گوید: از همه قیمت می گرفتند گاهی تلفن می کردند و از یک نفر قیمت می گرفتند و گاهی مسئولان کشور را زیر سوال می بردند که گزارشات غلط است.

جمیله علم الهدی: پیکر همسرم شرایط خاصی داشت و من ندیدم

به گزارش آرمان ملی آنلاین، بخش هایی از حرف های جمیله علم الهدی را بخوانید؛

*{در پاسخ به این سوال مجری که چرا انقدر می دویدند؟}: یک شعار معروفی بود که ایشان تکرار می کردند کی خسته اس؟ دشمن، ولی فریبکار نبودند، مردم‌داری می کرد ولی فریب نمی داد، مردم هم این را می‌فهمیدند.

*مدیرانشان را تحت پیگیری قرار می دادند خیلی قاطع و گاهی خیلی خشن، تعارف نداشتند مواردی بود که مثلا صبح جمعه دفترشان خبر می دادند که این جلسه بخاطر مسافرت یکی از وزرا تشکیل نمی شود، ایشان می گفتند خودتان و فلان وزیر بروید همانجا بمانید و دیگر برنگردید، بعد می دیدیم صبح جلسه تشکیل می شد.

*{در پاسخ به این سوال مجری که یکی از دردودل ها و حرف هایی که به شما گفتند را بگویید}: ایشان یک اصرار زیادی داشتند که چیزی نگوید، خیلی اصرار داشتند، دقیقا اگر کسی سوال می کردند در چشم شان نگاه می کردند و جواب نمیدادند حتی به من چیزی نمی گفتند، به پدرم هم حتی چیزی نمی گفتند با اینکه برای پدرم خیلی احترام قائل بودند. احساس می کردند خلاف شرع است.

*به مساله آب خیلی حساس بودند، درباره آب، برق و همان چیزهائی که به مربوط مردم می شدند پیگیری و سخت گیری های زیادی داشتند. حرص و جوش می خوردند و حرص و جوش هم می دادند(خنده) و من گاهی دلم برای آن کسی که پشت تلفن بود می سوخت.

*ایشان می گفتند نباید گاز و برق خانگی قطع شود نباید به آرامش مردم آسیب بخورد.

*از همه قیمت می گرفتند گاهی تلفن می کردند و از یک نفر قیمت می گرفتند و گاهی مسئولان کشور را زیر سوال می بردند که گزارشات غلط است. قیمت اجناس ریز مثل پیاز و سیب زمینی را حتی می گرفتند. خیلی مچ مدیرانشان را می گرفتند و گزارش ها را چک می کردند.

*ساده زیستی و قناعت داشت نه از آن جنسی که بخواهند ریا بکنیم. 

*{ماجرای انگشتر برجای مانده از شهید رئیسی}: بعد از ریاست جمهوری در یکی از ملاقات ها که با رهبری داشتند اقا فرمونده بودند این انگشتر را به شما می دهم و همیشه دستشان بود، بعد از شهادت دست دخترم بود و رهبری دیده بودند و با توجه به اینکه پیکرشان شرایط خیلی خاصی داشتند که البته من پیکر را ندیدم و بعد متوجه شدیم پیکر شرایط خاص داشتند رهبری گفتند داخل این انگشتر را بتراشید و دوباره دفن کنید.

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار