| کد مطلب: ۴۴۰۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد

رییس هیأت مدیره بانك صنعت و معدن:

در پرداخت های تسهیلاتی این بانك، شاهد افزایش 79 درصدی هستیم

اصغر پاك طینت عنوان داشت: میزان پرداخت های بانك صنعت و معدن در 9 ماهه امسال 79 درصد رشد داشته و وصول مطالبات نیز در همین مدت 59 درصد افزایش یافته است.

در پرداخت های تسهیلاتی این بانك، شاهد افزایش 79 درصدی هستیم

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی بانك صنعت و معدن، رئیس هیأت مدیره این بانك اظهار داشت: صدور ضمانتنامه های ریالی به میزان 27 درصد بیشتر از دوره 9 ماهه سال گذشته می باشد.
این مدیر ارشد بانكی بیان داشت: سهم بیشتری از پرداختی ها برای تأمین سرمایه در گردش بوده که بیانگر توجه و اولویت‌دهی به تأمین منابع بنگاه های تولیدی برای فراهم كردن مواد اولیه مورد نیاز است تا هیچ واحد تولیدی با كاهش ظرفیت و یا توقف تولید مواجه نشود؛ البته حمایت ما از ایجاد واحدهای دانش محور و صادرات گرا و تكمیل واحدهای نیمه تمامی كه پیشرفت فیزیكی بالایی دارند، ادامه دارد.
وی تصریح كرد: كاهش وصول مطالبات بانكی، کندی جریان نقدینگی در اقتصاد، عدم تخصیص به موقع و بهینه منابع به شبکه تولید، افزایش بیكاری و در نهایت رکود اقتصادی را به دنبال خواهد داشت؛ بنابراین مسأله وصول مطالبات، موضوعی است كه باید با جدیت بیشتری در مورد آن اقدام كنیم.
پاك طینت ادامه داد: خوشبختانه در بانك صنعت و معدن، وصول مطالبات با توجه به شرایط اقتصادی، نوسان های قیمتی و ارزی و امهال، رشد قابل توجهی داشته و 59 درصد افزایش یافته است.
وی یادآور شد: برخی از مسائلی که باعث بروز معوقات در بانک ها می شود در اختیار مدیران و كاركنان شبكه بانكی است كه با برنامه ریزی و آموزش و ایجاد سازوکارهای منطقی و بهره گیری از شیوه های نوین اعتبارسنجی، می توان شرایط را بهتر نمود.
وی در پایان خاطرنشان كرد: تفویض اختیار به شعب و افزایش حدود اختیارات آنان و همچنین تعامل مناسب با مشتریان، عوامل دیگری است كه در كاهش مطالبات غیر جاری این بانك در 9 ماهه امسال مؤثر بوده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار