| کد مطلب: ۲۲۲۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد

مخالف پشت پرده بازگشت برندهای کره‌ای کیست؟

موضوع بازگشت برندهای کره‌ای مخالفانی دارد که در رسانه‌ها و محافل مختلف نظرات خود را صادقانه بیان کرده‌اند، اما بازگشت برندهای کره‌ای یک مخالف سرسخت دارد که پشت پرده و به دور از رسانه‌ها مخالفت خود را پیش میبرد.

مخالف پشت پرده بازگشت برندهای کره‌ای کیست؟

آرمان ملی آنلاین -به گزارش شبکه لوازم خانگی، سعید رضوانی از اعضای هیئت مدیره انجمن صنایع لوازم خانگی را میتوان سرسخت‌ترین مخالف بازگشت برندهای کره‌ای خطاب کرد.

رضوانی برخلاف سایر مخالفان بازگشت برندهای کره‌ای ترجیح میدهد تا مخالفت و نظرات خود را در رسانه‌ها بازتاب ندهد و در جلسات و دیدار مسئولین آن‌ها را ابراز کند.

آخرین بار که رضوانی مخالفت خود با برندهای کره‌ای را در رسانه‌ها ابراز کرد، مربوط میشود به سال۹۷، وی در آن سال که هنوز برندهای کره‌ای ایران را ترک نکرده بودند طی یک مصاحبه ویدئویی گفت: سامسونگ و ال‌جی رفته‌اند و حتی خدمات پس از فروش هم نمیدهند!

شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش برندهای کره‌ای مانند سام سرویس بعد از گذشت سه سال از این سخنان، همچنان در حال ارائه خدمات هستند و در سال۹۷ خطوط تولید محصولات کره‌ای نیز فعال بود و انواع لوازم خانگی را تولید و به بازار عرضه میکردند.

واکنش شبکه لوازم خانگی به این سخنان کذب در همان زمان باعث شد تا رضوانی مخالفت خود با برندهای کره‌ای را دیگر به صورت علنی در رسانه‌ها بیان نکند و در جلسات، مذاکره با مسئولین و پشت پرده این مسائل را پیگیری و مخالفت خود را ابراز نماید.

ضمن اینکه رضوانی مونتاژ یک برند ژاپنی را در کارخانه خود عهده‌دار شده و مخالفت علنی وی با بازگشت برندهای خارجی، تضاد و دوگانه خاصی را به مخاطب منتقل خواهد کرد.

چشم انداز روشن رفع تحریم‌ها و تصمیمات گرفته شده در جلسه انجمن‌های لوازم خانگی با وزیر صنعت موجب شده تا بازگشت برندهای کره‌ای تسهیل شود ولی موافقان و مخالفان بازگشت برندهای کره‌ای تا لحظات آخر تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا به نتیجه دلخواه خود برسند.

اما در این میان مخالفت با بازگشت برندهای کره‌ای توسط فردی که خودش مونتاژ یک برند ژاپنی را انجام میدهد‌، چه نام دارد؟ آیا این رفتار دوگانه و متناقض ریاکاری نام ندارد؟

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار