| کد مطلب: ۱۱۳۱۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد

تغییر ساعت کار ادارات این استان در هفته جاری

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مرکزی گفت: ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های این استان از امروز (شنبه) تا پایان هفته جاری کاهش یافت.

تغییر ساعت کار ادارات این استان در هفته جاری

به گزارش آرمان ملی آنلاین، سید مجتبی آل یاسین اظهار کرد: در پی افزایش بی‌سابقه دمای هوا، با توجه به روند افزایشی مصرف برق در کشور و با موافقت استاندار مرکزی، ساعت پایان کار تمام دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان (به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند) در روزهای شنبه تا پنجشنبه هفته جاری ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه است.

وی افزود: فعالیت کلاس‌های مؤسسات و آموزشگاه‌های زبان اعم از دولتی و غیردولتی و پایگاه اوقات فراغت تابستانی نیز تا ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه تعیین شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مرکزی گفت: فعالیت کارکنان شاغل در مراکز درمانی و بهداشتی استان با تشخیص مدیر واحد ذیربط است.

آل یاسین با اشاره به اینکه پایگاه‌های انتقال خون و نیز مراکز اهدای خون در سطح استان مشمول کاهش ساعت نبوده و مطابق برنامه عادی به فعالیت خود ادامه می‌دهند، افزود: فعالیت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان اعم از دولتی و غیر دولتی و کارکنان شاغل در مراکز درمانی و بهداشتی استان با تشخیص مدیر واحد ذیربط است.

وی گفت: ضروری است دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی در به حداقل رساندن مصرف انرژی در ساعات کار اداری و همچنین اطمینان از خاموشی سامانه روشنایی و رایانه‌ها در پایان وقت و سامانه‌های برودتی یک ساعت قبل از پایان وقت اداری، اقدام لازم را انجام دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مرکزی تاکید کرد: انتظار می‌رود عموم مشترکین برق، همراهی لازم را به‌منظور مدیریت مصرف انرژی به‌ویژه در ساعات پیک مصرف داشته باشند.

 

منبع : مهر

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار