| کد مطلب: ۱۱۳۰۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد

تاریخ دقیق لیست شدن راکی رابیت Rocky Rabbit/ قیمت هر توکن

راکی رابیت، بازی نوظهور و پرطرفدار تلگرامی، در حال آماده شدن برای عرضه رسمی خود در 3 ماهه سوم سال 1403 (اواخر شهریور و اوایل مهر) است. این خبر هیجان‌انگیز، فرصتی طلایی برای علاقه‌مندان به بازی‌های بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است.

تاریخ دقیق لیست شدن راکی رابیت Rocky Rabbit/ قیمت هر توکن

به گزارش آرمان ملی آنلاین، علاوه بر عرضه رسمی، راکی رابیت فرصت 3 ماهه استخراج و ایردراپ ارز خود را از تیرماه 1403 برای تمامی بازیکنان فراهم کرده است. این فرصت منحصر به فرد، به شما امکان می‌دهد تا قبل از عرضه رسمی، به جمع اولین استخراج‌کنندگان ارز راکی رابیت بپیوندید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

راکی رابیت با سرعت چشمگیری در حال جذب بازیکن است و به نظر می‌رسد با توجه به حمایت‌های گسترده از این پروژه، به یکی از برترین بازی‌های تلگرامی پولساز تبدیل خواهد شد.

راکی رابیت در راستای جذب بازیکنان بیشتر، 10 هزار توکن تون کوین را به عنوان جایزه در بین کاربران خود تقسیم خواهد کرد.

ارزش جایزه:

با توجه به قیمت فعلی تون کوین (حدود 7 دلار) و نرخ ارز (60 هزار تومان)، هر توکن تون کوین ارزشی معادل 420 هزار تومان دارد.

نکته مهم:

به یاد داشته باشید که هر چه تعداد افراد دعوت شده و زیرمجموعه شما در بازی بیشتر باشد، امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد و شانس بیشتری برای دریافت جوایز ارزشمند خواهید داشت. البتهدر این بازی ب ازای دعوت از هر 2 نفر می توانید 1 هزارم تون به دست آورید. 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار