| کد مطلب: ۱۱۰۳۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد

شک نکنید نتایج فوتبال بیرون زمین تعیین می‌شود!

باشگاه نساجی با انتشار یک بیانیه، ارکان فوتبال را متهم کرد که با اهمال خود باعث تعیین شدن نتایج مسابقات بیرون از زمین شده‌اند.

شک نکنید نتایج فوتبال بیرون زمین تعیین می‌شود!

به گزارش آرمان ملی آنلاین؛ این اعتراض باشگاه نساجی به پنالتی‌ای است که آنها عقیده دارند در دیدار مقابل نفت آبادان برای آنها گرفته نشده است و آنها تصویری را هم ضمیمه این بیانیه کرده و تاکید کردند که نتایج مسابقات فوتبال در لیگ ایران، بدون شک در جایی خارج از زمین فوتبال تعیین می‌شود.

به نقل از ورزش سه این بیانیه تند و تیز اشاره‌ای هم به مسابقات امروز دارد که صحنه‌های داوری عجیبی در آن رقم خورده و به قول نساجی جای هیچ شکی باقی نمی‌گذارد.

در این بیانیه با تیتر "قلب میلیون‌ها نفر اسباب بازی نیست" آمده است:"باشگاه نساجی مازندران ۶۵ سال است در این فوتبال حضور دارد و بالا و پایین فوتبال را در این دوران‌ها دیده است. هیچکس شبیه به هواداران نساجی "هرگز اینگونه فجیع به کشتنِ خود برنخاست که آنها به زندگی نشستند".

در این سال‌ها به نساجی کم ظلم نشد، پنالتی‌های گرفته نشده و اشک‌های روی گونه‌های مردم، در این مدت از یادمان نرفته است. هواداران باشگاه بزرگ نساجی همیشه با وجود ناملایمات احترام رقبا و ارکان فوتبال را همیشه نگه داشتند. گواه این موضوع هم انتخاب هواداران فهیم نساجی به عنوان برگزیده اخلاق و هواداری در این سالهاست. اما دیگر کارد به استخوان رسیده و نساجی با وجود صحنه‌های واضح همچنان مورد بی‌مهری و ظلم قرار می‌گیرد. اگر حضور باشگاه مردمی و به معنی کلمه خصوصی نساجی در سطح اول فوتبال کشور مورد پسند بعضی‌ها نیست به جای بازی با عواطف و احساسات خیل عظیم هواداران و اعضای باشگاه نساجی، به صورت مستقیم به ما اعلام کنند تا ما هم بیهوده تلاش نکنیم و امیدوار نباشیم.

به‌نظر می‌رسد نتایج فوتبال در جایی غیر از زمین فوتبال تعیین می‌شود و داوری‌ها، شائبه‌برانگیز است. اگر این اتفاقات تنها در یک یا دو بازی اتفاق می‌افتاد شاید قابل قبول بود اما ۱۹ هفته و تعداد بسیار اشتباهات، به نظر جای شکی باقی نمی‌گذارد. باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران و هوادارانش دیگر طاقتشان طاق شده و بیش از این ظرفیت تحمل ناعدالتی‌ها را ندارند. باشگاه در برابر این ظلم‌ها قطعا سکوت نخواهد کرد."

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار