| کد مطلب: ۱۰۹۸۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد

ثبت متفاوت‌ترین قاب در تاریخ نقش‌جهان / عکس

ثبت تصویری از حسرت و ناراحتی یک مادر با شیپوری زرد که دیگر نایی برای دمیدن در آن وجود ندارد، بسیار ناراحت‌کننده و البته هشداردهنده است.

ثبت متفاوت‌ترین قاب در تاریخ نقش‌جهان / عکس

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از  ورزش‌سه، سپاهان در شرایطی مقابل الهلال با نتیجه 3 بر یک در وقت‌های اضافی مسابقه مغلوب شد که نیمه اول مسابقه را با سوپرگل رامین رضائیان برده بود و تا پیش از اخراج محمد دانشگر در دقیقه 76 با وجود دریافت گل تساوی، همچنان امیدواری برای کسب پیروزی مقابل نماینده قدرتمند و ثروتمند عربستان وجود داشت.

با این حال در 15 دقیقه پایانی با اخراج دانشگر ورق برگشت و شاگردان ژرژ ژسوس آنقدر روی دروازه سپاهان فشار آوردند که درنهایت موفق شدند در وقت‌های اضافی به هدف خود برسند و با دو گل ماموریت بزرگی را در اصفهان انجام بدهند.

با وجود باخت سپاهان مقابل الهلال اتفاق ویژه این مسابقه ثبت اولین حضور رسمی زنان در استادیوم نقش جهان بود و هواداران زن سپاهانی و اصفهانی که در بازی الاتحاد موفق به ورود شدند ولی بازی‌ای برگزار نشد، این‌بار لذت تماشای یک فوتبال مهیج و مدرن را از نزدیک کاملا درک کردند.

همواره یک سوی فوتبال غم و سوی دیگر آن شادی است، اما در این سال‌ها شکست مقابل رقیبان به نظر عادتی برای فوتبال ایران در سطح باشگاهی و ملی تبدیل شده و شب گذشته نیز مطابق انتظار این اتفاق رخ داد و الهلال دست پر زمین مسابقه را ترک کرد که با حمایت دولت عربستان سرمایه‌گذاری عظیمی در فوتبال انجام داده است.

با این سرمایه‌گذاری و توجهی که به فوتبال در عربستان ایجاد شده، قابل پیش‌بینی هم بود که در اصفهان برنده مسابقه باشد تا مادری که با هزار امید برای تماشا و تشویق بازیکنان تیم شهرش آمده بود، در پایان مسابقه با شیپوری که دیگر نای دمیدن در آن را ندارد، روی سکوها بنشیند و به این فکر کند که در عرض چند دقیقه چطور ممکن است همه چیز از دست برود.

با تمام این‌ها حتی ثبت چنین قابی از حسرت و ناراحتی عمیق یک مادر در سایه خود یک پیروزی بزرگ برای فوتبال ایران به همراه داشت و بی‌شک همین هوادار در آینده شادی بی‌حد را نیز در نقش جهان می‌تواند به نظاره بنشیند.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار