| کد مطلب: ۱۰۸۲۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد

چه خبر از بازار شب یلدا

صنف‌های مختلف از جمله آجیل و خشکبار، شیرینی فروشی، لباس فروشی و ... که تحت نظارت سازمان صمت هستند یک هفته پیش از نزدیک شدن به شب یلدا اکیپ‌های نظارت‌های خود را فعال‌تر می‌کنند.

چه خبر از بازار شب یلدا

 پاییز در حال نزدیک شدن به روزهای پایانی و بلندترین شب سال است، مردمان این مرز بوم از سالیان دور این شب را در کنار یکدیگر جشن می‌گرفتند، اما فروشندگان نباید به هر قیمتی از این شب برای فروش اجناس خود سوءاستفاده کنند.

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ایسنا، یکی از رسومات قدیمی شب یلدا در بین ایرانیان تهیه آجیل، میوه، شیرینی و ... است، اما نباید فراموش کرد که در یک هفته پایانی به آذرماه و نزدیک شدن به شب یلدا برخی می‌توانند از جیب مردم سوء‌استفاده کنند و با هر قیمتی اجناس خود را به مردم بفروشند، بازاری که زیر ذره‌بین بازرسان است و واحدهای متخلف جریمه می‌شوند.بیژن بهرامی، معاون بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق صمت چهارمحال و بختیاری با اشاره به تشدید نظارت‌ها بر بازار شب یلدا، اظهار کرد: در مرکز استان شش اکیپ و در سطح هر شهرستان یک اکیپ بر بازار شب یلدا در استان نظارت دارند.وی افزود: صنف‌های مختلف از جمله آجیل و خشکبار، شیرینی فروشی، لباس فروشی و ... که تحت نظارت سازمان صمت هستند یک هفته پیش از نزدیک شدن به شب یلدا اکیپ‌های نظارت‌های خود را فعال‌تر می‌کنند.بهرامی گفت: تخلفاتی همچون کم فروشی، گران‌فروشی، درج نکردن قیمت و رعایت نکردن مسائل بهداشتی از موضوعاتی است که در صورت وجود مشکل با متخلفان برخورد می‌شود، البته مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند با شماره ۱۲۴ گزارش مورد نظر را اطلاع دهند که طبق گزارشات دریافتی رسیدگی‌ها انجام می‌شود.معاون بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق صمت چهارمحال و بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: طی هشت ماهه امسال ۹۸۷ گزارش و شکایت مردمی دریافت شده که از این تعداد ۸۹۶ شکایت بررسی و ۹۲ شکایت دیگر نیز در دست بررسی قرار دارد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار