| کد مطلب: ۱۰۸۰۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد

اجرای بازی ‌های گوشی بر روی کامپیوتر همراه با بهینه ‌سازی و حذف حافظه کش

برای راحتی گیمرها و کنترل کامل بازی های اندرویدی بر روی کامپیوتر، اپلیکیشن Octopus بهترین گزینه می باشد که توسط Phoenix Studio توسعه داده شده است. هم چنین کسانی که از گوشی های میان رده یا اقتصادی استفاده می کنند، ممکن است پس از مدت کوتاهی با نصب بازی ها و برنامه های مختلف متوجه کند شدن سرعت و عملکرد گوشی خود شوند که در این هنگام برنامه Zero Cleaner با حذف حافظه کش و بهینه سازی گوشی، مانند یک ناجی برای شما عمل می کند. در ادامه با این دو برنامه بیشتر آشنا می شویم:

اجرای بازی ‌های گوشی بر روی کامپیوتر همراه با بهینه ‌سازی و حذف حافظه کش

اتصال گیم‌پد، موس و کیبورد به اندروید با Octopus

اپلیکیشن Octopus به عنوان پلی بین بازی های موبایل و استفاده از کنترلرهای خارجی یا گیم پدها عمل می کند و تجربه بازی را در گوشی های هوشمند یا تبلت افزایش می دهد. نسخه مود شده این برنامه که از وبسایت dlandroid بصورت رایگان قابل دانلود است، شامل ویژگی های زیر می باشد:

سازگاری با انواع بازی های اندرویدی

برنامه Octopus از طیف گسترده ای از بازی ها در سبک های مختلف، از اکشن و ماجراجویی گرفته تا بازی های مسابقه ای و نقش آفرینی پشتیبانی می کند. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد این بازی‌ها را با یک گیم‌پد متصل انجام دهند و تجربه بازی‌ حساس‌تر با داشتن کنترل بیشتر را می دهد.

سفارشی سازی و نمایه ها

کاربران این امکان را دارند که چیدمان کنترلر را مطابق با ترجیحات خود سفارشی کنند. آن‌ها می‌توانند پروفایل‌های مختلفی را برای بازی‌های مختلف ایجاد کنند و تنظیمات سریع متناسب با نیازهای کنترلی خاص هر بازی را ممکن ‌سازند.

پشتیبانی از کنترلر های مختلف

octopus mod apk از کنترلرها و گیم پدهای مختلف، از جمله موارد محبوب مانند Xbox، PlayStation و کنترلرهای بلوتوث عمومی پشتیبانی می کند. این سازگاری گزینه‌های کاربران را برای انتخاب کنترل‌کننده‌ای که به بهترین وجه با اولویت‌هایشان مطابقت دارد، گسترده‌تر می‌کند.

بهینه سازی و حذف حافظه کش گوشی های اندرویدی با Zero Cleaner

برنامه Zero Cleaner برای بهینه سازی عملکرد گوشی های هوشمند یا تبلت ها، طراحی شده و هدف آن افزایش سرعت، آزاد کردن فضای ذخیره سازی و بهبود کارایی کلی است. این ویژگی ها شامل موارد زیر است:

پاکسازی فایل های ناخواسته

اپلیکیشن زیرو کلینر دستگاه شما را برای یافتن فایل های غیرضروری، داده های حافظه پنهان، فایل های باقیمانده از برنامه های نصب نشده، فایل های موقت و سایر درهم ریختگی هایی که در طول زمان انباشته می شوند، اسکن می کند. حذف این فایل ها می تواند فضای ذخیره سازی را آزاد کند و سرعت دستگاه شما را افزایش دهد.

افزایش رم گوشی اندروید

اپلیکیشن Zero Cleaner دارای ویژگی مدیریت حافظه دسترسی تصادفی (RAM) دستگاه شما با بستن برنامه ها و فرآیندهای پس زمینه است که این عمل به آزاد کردن حافظه کمک می‌کند و به دستگاه شما اجازه می‌دهد تا روان تر و سریع‌تر کار کند، به خصوص اگر چندین برنامه به طور همزمان اجرا می‌شوند.

مدیریت برنامه ها در گوشی هوشمند

می توانید از zero cleaner apk برای حذف نصب یا مدیریت موثرتر برنامه ها استفاده کنید. این ویژگی برنامه ها را بر اساس اندازه، دفعات استفاده یا مصرف باتری نمایش می دهد و به شما این امکان را می دهد تا برنامه هایی را که دیگر نیازی ندارید شناسایی و حذف کنید.

مدیریت فضای ذخیره سازی تلفن همراه

Zero Cleaner اطلاعاتی درباره نحوه استفاده از فضای ذخیره‌سازی تلفن همراه شما ارائه می‌دهد. این برنامه ممکن است فایل ها را بر اساس نوع محتوا دسته بندی کند (به عنوان مثال، عکس ها، فیلم ها، اسناد) و پیشنهاداتی برای تمیز کردن یا جابجایی فایل ها برای آزاد کردن فضا ارائه دهد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار