| کد مطلب: ۱۰۷۶۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد

امید نورافکن با این حرکت منشوری پرسپولیسی ها را شاکی کرده!

به نظر می رسد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باید هرچه سریع تر به ماجرای توهین بازیکن سپاهان به هواداران پرسپولیس ورود کند.

 امید نورافکن با این حرکت منشوری پرسپولیسی ها را شاکی کرده!

​به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از طرفداری، دیدار حساس تیم‌های سپاهان و پرسپولیس یکشنبه همین هفته با برتری یک بر صفر طلایی‌پوشان در اصفهان به پایان رسید اما حواشی این دیدار هنوز ادامه دارد.

پس از حرکت محمد دانشگر به سمت هواداران پرسپولیس، امید نورافکن هافبک ملی‌پوش سپاهان نیز که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی را از دست داده بود، پیش از شروع این دیدار حساس در فضای مجازی مطالبی را منتشر کرد تا التهاب زیادی بین سکوها ایجاد شود.

او در ادامه و پیش از شروع بازی نیز در استادیوم حرکت توهین آمیز دیگری را انجام داد که از سوی خبرنگاران و طرفداران حاضر روی سکو ضبط شده است. نورافکن پس از ورود به کنار زمین و در حالی که سکوی هواداران پرسپولیسی حاضر در استادیوم نقش جهان را در چند قدمی خود می دید، با حرکتی غیراخلاقی به این افراد واکنش نشان داد و بعد از آن با عصبانیت شدید هواداران پرسپولیس مواجه شد.

پس از این اتفاق یکی از مامور انتظامی کنار زمین، نورافکن را به سرعت به داخل تونل استادیوم بردند تا وضعیت ورزشگاه بیش از این متشنج و ملتهب نشود.

همین موضوع باعث می شود تا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نیز هر چه سریع‌تر به این موضوع رسیدگی کرده و اهالی فوتبال احتمال می دهند هافبک سپاهان با محرومیت سنگینی مواجه شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار